ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1389     |     کد : 10467

انتقاد امام جمعه بناب از عدم توجه به امر نماز در بين راه‌ها

امام جمعه بناب در هفتمين گردهمايي سراسري مسئولان اقامه نماز سازمان انرژي اتمي ايران از عدم توجه كافي به امر نماز در مسيرهاي بين‌راهي انتقاد كرد.

 امام جمعه بناب در هفتمين گردهمايي سراسري مسئولان اقامه نماز سازمان انرژي اتمي ايران از عدم توجه كافي به امر نماز در مسيرهاي بين‌راهي انتقاد كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، حجت‌الاسلام شيخ مصطفي باقري بنابي بعد از ظهر امروز در هفتمين گردهمايي سراسري مسئولان اقامه نماز سازمان انرژي اتمي ايران اظهار داشت: اگر نماز را در جامعه به صورت واقعي پياده كنيم تمام مشكلات جامعه نيز حل خواهد شد.
امام جمعه بناب در ادامه ضمن تقدير و تشكر از دست‌اندركاران اين اجلاس گفت: برگزاري چنين اجلاسي مايه مباهات است كه از سوي اين سازمان به نماز مظلوم اين قدر بها داده شده و قابل تمجيد است.
حجت‌الاسلام باقري بنابي افزود: اگر بتوانيم در اين نظام نماز را به صورت صحيح برگزار كنيم و به جا آوريم مشكلات اجتماعي جامعه از قبيل فساد و بدحجابي برطرف خواهد شد.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي بناب با اشاره به بي‌محتوايي و بي‌كيفيتي نماز سعودي‌ها گفت: تا امروز اين سعودي‌ها خود را با نماز نگه داشته‌اند و با اين نماز باطل خود همچنان به حكومت باطل خود نيز ادامه مي‌دهند.
وي تصريح كرد: نماز بي‌ولايت هيچ خيري براي جامعه نخواهد داشت.
امام جمعه بناب با انتقاد از عدم توجه كافي به امر نماز در بين راه‌ها و مراكز علمي همچنين عدم رغبت به برپايي نماز گفت: بايد با اهميت به نماز و حقيقت نماز بتوانيم نظام خود را در مقابل توطئه‌ها حفظ كنيم.
وي يادآور شد: اگر در اين كشور براي ترويج نماز سرمايه‌گذاري شود و به كم و كيف نمازهاي جماعت توجه شود ديگر هيچ‌كس سربار دولت نشده و دادگاه‌ها و زندان‌هاي ما خالي خواهند شد.
حجت‌الاسلام علي هاشمي مسئول اقامه نماز سازمان انرژي اتمي ايران نيز در سخناني يكي از راه‌هاي مقابله و مبارزه با فساد در جامعه را ترويج نماز دانست و گفت: نماز اميد دهنده جوانان است.
وي تاكيد كرد: همه ما در برابر نماز تكليف و مسئوليت سنگيني داريم و نبايد به نماز بي‌حرمتي شود.
در ابتداي اين همايش رئيس پژوهشكده مواد بناب ضمن خيرمقدم‌گويي و ارائه گزارشي از روند برگزاري اين اجلاس، پيام مقام معظم رهبري به اجلاس نماز كه اخيرا در بيرجند برگزار شد در اين گردهمايي قرائت كرد.
گردهمايي سراسري اقامه نماز سازمان انرژي اتمي به مدت دو روز در مجتمع پژوهشي بناب ادامه خواهد داشت.


نوشته شده در   سه شنبه 27 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode