ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1389     |     کد : 10466

عطر امام رضا (ع) در پايتخت تشيع ايران پيچيد

خادمين آستان مقدس رضوي با ورود به آذربايجان شرقي عطر و بوي حرم رضوي را به تبريز آوردند.


خادمين آستان مقدس رضوي با ورود به آذربايجان شرقي عطر و بوي حرم رضوي را به تبريز آوردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، انتظار مردم ولايتمدار تبريز كه از روزها پيش خود را براي استقبال از خادمين آستان مقدس رضوي آماده مي‌كردند بعد از ظهر ديروز بالاخره به پايان رسيد.
چهار نفر از خادمان رضوي كه براي حضور در جشن بزرگ زير سايه خورشيد به تبريز آمده‌اند با استقبال گرم مردم ولايتمدار تبريز مواجه شدند.
در مراسم استقبال از خادمان كه در گلزار شهداي وادي رحمت برگزار شد بيش از‌ 5 هزار مشتاق هشتمين اختر تابناك امامت حضور داشتند و فضايي معنوي و روحاني به شهر تبريز بخشيدند.
استقبال گرم آحاد مردم به ويژه جوانان از جمله ويژگي‌هاي مراسم استقبال از خادمان بود كه درك نشان از درك و فهم مردم دينمدار تبريز داشت.
در اين مراسم كه با خير‌مقدم ‌گويي شهردار تبريز آغاز شد مداحان اهل بيت به مديحه‌سرايي در وصف آقا علي‌بن موسي‌الرضا (ع) پرداختند.

*بايد از بركات وجود حرم امام رضا (ع) بهره‌مند شويم
شهردار تبريز گفت: بايد بتوانيم از بركات وجود حرم امام رضا (ع) در ايران بهره‌مند شويم.
عليرضا نوين در مراسم استقبال خادمين آستان مقدس رضوي اظهار داشت: علي‌بن موسي‌الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) نعمتي بزرگ براي كشور ما هستند و بايد از فيوض آنان استفاده لازم را برد.
وي افزود: مطمئناً عزت و عظمتي كه كشور اسلامي‌مان در حال حاضر دارد از فيض وجود اين دو عزيز است.
شهردار تبريز اضافه كرد: جمهوري اسلامي ايران و ملت شهيد‌پرور آن به بركت وجود امام رضا (ع) و خواهرش به درجه‌هاي بلندي در عرصه‌هاي مختلف مي‌رسد و اميد است سيره رضوي بيش از پيش در كشور گسترش يابد.

*امام رضا (ع) امام مهرباني‌ها‌ست
خادم آستان مقدس رضوي گفت: حضرت امام رضا (ع) امام رأفت و مهرباني است.
حجت الاسلام سيدغلامرضا ميثاق در آيين استقبال از خادمين رضوي در تبريز اظهار داشت: هر كس كه قدمي در راه امام رضا (ع) بردارد آن امام بزرگوار مطمئنا صدها قدم براي آن شخص برمي‌دارد.
وي ضمن ابراز خرسندي از استقبال پرشور مردم تبريز از خادمان رضوي اظهار داشت: شما كه به استقبال خادمين امام رضا (ع) آمده‌اي، مانند اين است كه به زيارت آن امام بزرگوار رفته‌ايد و مطمئنا آن حضرت از استقبال شما خوشنود است.
خادم آستان مقدس رضوي با اشاره به احاديث و روايت‌هايي از امام رضا (ع) عنوان كرد: كساني كه ولادت آن امام را ارج نهاده‌اند امام رضا (ع) نيز به آنها ارج داده و از درگاه خداوند طلب عزت براي آنان مي‌كند.
حجت‌الاسلام محمد ميثاق ادامه داد: عشق امام رضا (ع) سبب استقبال گرم شما مردم از خادمان شده و شور و شوق را به دل شما انداخته تا اينگونه با عظمت از اين خادمان استقبال مي‌كنيد و خداوند نيز اين لطف و عنايت شما در قبال آن حضرت ناظر و شاهد است.


نوشته شده در   سه شنبه 27 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode