ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 104355

امام جمعه هشترود: امت اسلامی باید نسبت به شیطنت های دشمنان هوشیار و آگاه باشند

امام جمعه هشترود گفت: امت اسلامی باید نسبت به حوادث اخیر و شیطنت های دشمنان اسلام، هوشیار و بیدار باشند و دشمنان خود را بشناسند.

امام جمعه هشترود گفت: امت اسلامی باید نسبت به حوادث اخیر و شیطنت های دشمنان اسلام، هوشیار و بیدار باشند و دشمنان خود را بشناسند.


حجت الاسلام علی رحیمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: اعدام شیخ نمر و سلب تابعیت شیخ عیسی و حوادث و اتفاق های منطقه خاورمیانه موجب شده تا منطقه به حالت انفجار و نگران کننده برسد.
وی، یادآور شد: اکنون وقت اجرای دیپلماسی فعال انقلابی است و باید با رویکرد انقلابی حرکت کرد تا به آرمان های انقلابی، دینی و اسلامی خدشه ای وارد نشود.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یادآور شد: قضات باید در اجرای قضاوت و کشف جرایم عادلانه و عالمانه رفتار کنند و به ظواهر پرونده ها توجه نکنند.
خطیب جمعه هشترود، اظهار داشت: ما در اجرای قوانین مشکل داریم و نیروی انتظامی و دادگستری باید مجدانه وارد عمل شود و با عاملان جرایم برخورد جدی کند.
حجت الاسلام رحیمی، ادامه داد: در زمان کنونی افیون اعتیاد و مواد مخدر گریبان جامعه و خانواده ها را گرفته و نیروهای انتظامی و دادگستری باید با این پدیده رویارویی کنند.
وی، گفت: نیروی انتظامی، قاچاقچیان مواد مخدر و ارازل و اوباش را دستگیر می کند اما دادگستری پس از چند روز با اجرای وثیقه آن ها را آزاد می کند در حالی که قوه قضائیه باید عدالت را به جامعه بیاورد.
خطیب جمعه هشترود با گلایه از حضور نیافتن مسئولان استانی در مناطق سیل زده این شهرستان یادآوری کرد: مسئولان باید حداقل فردای روز جاری شدن سیل، به این منطقه می آمدند تا از نزدیک عمق حادثه را می دیدند و با حادثه دیدگان اظهار همدردی می کردند.
حجت الاسلام رحیمی با دعوت از مردم بر شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال، افزود: در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از استکبار و رژیم جعلی و منفور صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode