ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 104351

حقوق کذایی مدیران اعتماد مردم را به افراد پاک دست کمتر می‌کند

امام جمعه شهرستان اهر گفت: مدیرانی که حقوق کذایی و نجومی دریافت می‌کنند نه‌تنها بر علیه حقوق ملت مرتکب خیانت شده‌اند بلکه اعتماد مردم را به مدیران پاک دست خدشه‌دار کردند.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: مدیرانی که حقوق کذایی و نجومی دریافت می‌کنند نه‌تنها بر علیه حقوق ملت مرتکب خیانت شده‌اند بلکه اعتماد مردم را به مدیران پاک دست خدشه‌دار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهر، بیان داشت: تاکنون رژیم آل خلیفه مرتکب جنایت‌های زیادی علیه مردم بحرین شده و اخیراً مدت‌زمان حبس شاگرد شیخ عیسی قاسم را از ۴ سال به ۹ سال افزایش داده و از طرفی دیگر تابعیت شیخ عیسی قاسم را سلب کرده و این حرکت آن‌ها به‌نوعی آغازگر انتفاضه خونین در کشور بحرین خواهد بود.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه برخی از مدیران بدون در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم به بیت‌المال دستبرد می‌زنند، ادامه داد: مدیرانی که حقوق کذایی و نجومی دریافت می‌کنند نه‌تنها برعلیه حقوق ملت مرتکب خیانت شده‌اند بلکه اعتماد مردم را به مدیران پاک دست خدشه‌دار کردند.

وی وظیفه اصلی نظارت بر حقوق‌های نجومی و برخورد را آن‌ها بر عهده دولت دانست، گفت: متأسفانه در کشورمان شماری از مردم به دنبال تأمین مایحتاج زندگی روزمره‌اند ولی متأسفانه عده‌ای آشکارا با دریافت حقوق‌های نجومی از بیت‌المال سوءاستفاده می‌کنند که باید دستگاه‌های نظارتی بر افراد متخلف برخورد کند و اگر با این مدیران برخورد لازم صورت نگیرد اعتماد مردم به‌نظام شاید کمتر شود.

حاجی‌زاده به سالروز حمله و ترور آیت‌الله امام خامنه‌ای نیز اشاره کرد، افزود: منافقین در اقدامی قصد داشتند تا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را ترور کنند که خوشبختانه نتوانستند به هدف اصلی دست یابند، مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود کشور را در دوران بعد از انقلاب تاکنون از هر بحرانی رهایی بخشیده‌اند و با طرح مسائلی در خصوص اقتصاد مقاومتی درصدد رهایی از وضعیت اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم را دارند که بایستی مسئولان اقدام و عمل را در اقتصاد مقاومتی هم توجه و هم عملی کنند.

امام‌جمعه شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه برای مقابله با معضل اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی مردم و مسئولان را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استکبار جهانی با توصیه مواد مخدر تمامی تلاش خود را برای آلوده سازی کشورهای مسلمان و انقلابی به کار گرفته و در جهت مقابله با نیت‌های خصمانه استکبار هوشیاری و آگاهی مردم به‌خصوص خانواده‌ها در این زمینه ضروری است.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode