ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395     |     کد : 103819

امام جمعه تبریز: مسئولان با جدیت زمینه اشتغال جوانان و رفع دغدغه های رهبری را فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان ها گفت: از دولت انتظار داریم با جدیت زمینه اشتغال جوانان را فراهم و در رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب بکوشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان ها گفت: از دولت انتظار داریم با جدیت زمینه اشتغال جوانان را فراهم و در رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب بکوشد.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم در این دیدار دو اولویت فوری کشور را اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ اسلامی دانستند و بر تلاش مجدانه مجلس در این زمینه تاکید کردند.
وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری جوانان، همکاری ملت و به خصوص فعالان اقتصادی با دولت ضروری است و چنان که رهبر معظم نیز فرمودند یک عزم ملی لازم است.
امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: بنده در دیدار اخیر با وزیر کشور نیز اعلام کردم تا زمانی که نگاه دولت و مجلس به خارج باشد اقتصاد کشور تغییر نمی کند، بنابر این باید مجلس و دولت برای خروج از رکود و رونق تولید داخلی تلاش کنند.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر شرمندگی در مقابل جوان بیکار گفت: کمک به واحد های تولیدی ضعیف برای خروج از تعطیلی قدم خوبی است که امیدواریم آثار عملی داشته و مداوم باشد.
وی همچنین دغدغه دیگر رهبر معظم انقلاب را مسائل فرهنگی اعلام کرد و افزود: دولت باید برای رفع دغدغه های فرهنگی معظم له اقدام لازم را انجام دهند.
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به تحولات منطقه ای و پیشروی ارتش سوریه و عراق در عملیات گسترده علیه داعش گفت: گزارش ها از سوریه حاکیست که ارتش و نیروهای مردمی پیشروی زیادی در بازپس گیری استان رقه داشته اند و به فضل الهی شاهد پیروزی بر داعش خواهیم بود.
آیت اله مجتهد شبستری ادامه داد: بنا بر نوشته های رسانه های عراق، داعش در حال جان دادن است و هیچ جای امنی برای داعش در عراق نمانده است.
وی با اشاره به 26 خرداد سالروز شهادت بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد از اعضای فدائیان اسلام به دست رژیم پهلوی گفت: این دلاوران در زمان غربت اسلام به وظایف اجتماعی خود عمل کرده و به دست رژیم پهلوی شهید شدند.


نوشته شده در   جمعه 21 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode