ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395     |     کد : 103521

امام جمعه عجب‌شیر: کدام حرف این دولت را باور کنیم/ تعرفه‌های پزشکی باعث رشد تورم می‌شود

امام جمعه عجب‌شیر گفت: ما کدام حرف این دولت را باور بکنیم در حالی که می‌گوید توانسته‌ایم تورم را مهار کنیم ولی شاهد هستیم که تعرفه‌های پزشکی را افزایش می‌دهد این باعث رشد تورم در جامعه می‌شود.

امام جمعه عجب‌شیر گفت: ما کدام حرف این دولت را باور بکنیم در حالی که می‌گوید توانسته‌ایم تورم را مهار کنیم ولی شاهد هستیم که تعرفه‌های پزشکی را افزایش می‌دهد این باعث رشد تورم در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود شربیانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) اظهار داشت: هر چقدر از زمان رحلت امام خمینی (ره) سپری می‌شود ابعاد تازه‌ای از زندگی آن بزرگوار نمایان می‌شود.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه امام استاد به تمام معنی اخلاق بود خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره ) در حالی که رهبر که مملکت بود یک اتاق در جماران را به کاخ‌های زیبای تهران ترجیح داد و با این کار خود ساده زیستی را به ما آموخت.

وی افزود: امام در مقابل هیچ یک از ابرقدرت‌های جهان واهمه‌ای از خود نشان نداد و توانست این انقلاب شکوهمند را با وجود توطئه‌های همه جانبه هدایت کند.

شربیانی با اشاره به اینکه اگر امام نبود این انقلاب به سرانجام نمی‌رسید، گفت: بعد از پیروزی انقلاب امام توانست با بحران‌ها و توطئه‌های بزرگی مقابله کند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قیام 15 خرداد دارد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه نقش مؤثر بنیانگذار جمهوری اسلامی در هدایت خیزش مردمی و عبور از حوادث سخت و گوناگون بوده است.

وی افزود: شهدای 15 خرداد پایه‌های این انقلاب را محکم کردند و اگر این شهدا و قیام خونین 15 خرداد نبود این انقلاب به دست نمی‌آمد.

شربیانی با انتقاد از پاداش‌های میلیونی مدیران گفت: مردم به سختی زندگی روزمره خود را اداره می‌کنند در حالی که مدیران ارشد پاداش‌های چند صد میلیونی می‌گیرند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین عامل در حفظ استقلال کشور و خودباوری ملت بوده که باعث قطع دست بیگانگان از میهن اسلامی می‌شود.

خطیب جمعه عجب‌شیر گفت: ما کدام حرف این دولت را باور بکنیم در حالی که می‌گوید توانسته‌ایم تورم را مهار کنیم ولی شاهد هستیم که تعرفه‌های پزشکی را افزایش می‌دهد این باعث رشد تورم در جامعه می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 14 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode