ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 خرداد 1395     |     کد : 103400

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی:در شاخص سازی رشته های هنری موفق نبودیم

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شاخص سازی رشته های هنری موفق عمل نکرده ایم، گفت: نگاه ها باید به حوزه هنری غنی باشد تا منجر به ارتقای خودباوری هنرمندان شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شاخص سازی رشته های هنری موفق عمل نکرده ایم، گفت: نگاه ها باید به حوزه هنری غنی باشد تا منجر به ارتقای خودباوری هنرمندان شود.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی حوزه هنری، حسن میلانی در نشست با مسئولان کارگروه های تخصصی حوزه هنری استان اظهار کرد: کارگروه ها زمانی جریان سازی می کنند که محصولات و آثار تولیدی آنها به درستی توزیع شود.
وی در خصوص توزیع نامناسب آثار تولیدی هنرمندان گفت: روند تولید آثار توسط هنرمندان به خوبی صورت می گیرد اما توزیع نامناسب باعث از دست رفتن مخاطب می شود که باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.
میلانی ادامه داد: فرایند کار حوزه هنری با تلاش های مسئولان کارگروه ها نمود پیدا می کند چرا که مسئولان از ظرفیت های هنرجویان در راستای اهداف متعالی حوزه هنری استفاده می کنند.
وی با تاکید بر ارتباط بین بخشی کارگروه ها خاطر نشان کرد: باید کارگروه های واحد تجسمی با کارگروه های زیر مجموعه واحد آفرینش های ادبی، موسیقی و هنرهای نمایشی و تصویری و حتی ادبیات پایداری ارتباط داشته باشند چرا که این ارتباط تولید اثر را متنوع تر می کند.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید با شاخص سازی، استان را در یکی از رشته های هنری به عنوان هنر شاخص به کشور و جهان معرفی کنیم.
میلانی سال 95 را سال تولید آثار متعدد هنری عنوان کرد و گفت: در تولید آثار هنری باید به شهرستان ها هم بها دهیم چرا که در شهرستان ها پتانسیل هایی وجود دارد که باید آنها را شناسایی و از ظرفیت آنها در تولید آثار استفاده کنیم.


نوشته شده در   دوشنبه 10 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode