ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 خرداد 1395     |     کد : 103271

امام جمعه ملکان : حفظ جان و کرامت حجاج وظیفه عربستان است

امام جمعه ملکان با اشاره به اینکه بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج در سال گذشته به اوج خود رسید و موجب کشته شدن جمع زیادی از حجاج شد، گفت: حفظ جان و کرامت حجاج برعهده مجریان فریضه حج است.

امام جمعه ملکان با اشاره به اینکه بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج در سال گذشته به اوج خود رسید و موجب کشته شدن جمع زیادی از حجاج شد، گفت: حفظ جان و کرامت حجاج برعهده مجریان فریضه حج است.


حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ملکان با بیان اینکه برخوردهایی که عربستانی ها در گذشته با زائران و حجاج ایرانی داشته‌اند، بسیار توهین‌آمیز و تحقیرآمیز بوده است بر حفظ کرامت زوار تاکید کرد .
وی با اشاره به شروع بکار دور پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد : مجلس خبرگان ضامن مشروعیت و مقبولیت نظام است و ریشه در حجیت قول اهل خبره دارد و بر این پایه از آغاز عصرغیبت کبری تاکنون مومنین برای تعیین مراجع تقلید به اهل خبره مراجعه می کنند.
حجت الاسلام زمانی افزود: خبرگان یکی از سنگرهای کلیدی نظام برای حفظ اسلامیت و جمهوریت، تقویت نظام و رهبری، نقطه پیوند رهبری و نظام است و دشمنان می خواهند این حلقه پیوند را تضعیف کرده و یک جاپایی برای خود پیدا کند.
امام جمعه ملکان در ادامه افزود: پیشروی های نیروهای عراقی وهمراهی مردم برای نبرد گسترده و نفس گیر با داعش نوید پیروزی نهایی را می دهد وآزادی شهر فلوجه می تواند ضربه مهلکی بر پیکر تروریست ها باشد.
وی همچنین دهه کرامت مساجد را فرصت مناسبی برای آماده سازی مساجد به منظور ماه مبارک رمضان عنوان کرد وگفت: رسیدگی به بهداشت و تمیزی مساجد باید در طول سال انجام گیرد تا فضای با نشاط موجب حضور بیشتر مردم در مساجد شود.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 7 خرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode