ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395     |     کد : 103080

امام جمعه آذرشهر: ایران از امن ترین کشورهای جهان است

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای جهان است، گفت: این امنیت و اقتدار در سایه مقاومت ملت و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به وجود آمده است.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای جهان است، گفت: این امنیت و اقتدار در سایه مقاومت ملت و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به وجود آمده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته آذرشهر با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) افزود: با وجود ناامنی در کشورهای همسایه، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران با هرگونه تحرک احتمالی دشمنان برخورد جدی کرده اند.
وی با یادآوری سالروز آزاد سازی خرمشهر/ سوم خرداد/ گفت: فرزندان غیور ایران اسلامی با عزم و اراده فولادین در عملیات غرورآفرین بیت المقدس توانستند این شهر قهرمان را از دست دشمنان بعثی آن زمان آزاد کنند و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را در مناره های مسجد این شهر به اهتزاز در آورند.
خطیب نماز جمعه آذرشهر با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی است و این شجاعت و غیرت دینی و انقلابی رزمندگان اسلامی حدود پنج هزار و 400 کیلومتر مربع از میهن اسلامی را از دست متجاوزان آزاد کرد و معادلات جنگ تحمیلی را بر هم زد.
وی به انتصاب رییس جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این رسانه گسترده ملی که دانشگاه بزرگ فرهنگی و اجتماعی است می تواند در بخش های مختلف جامعه از جمله ترویج و تبیین اهمیت عفاف و حجاب، رشد و تعالی سبک زندگی اسلامی و تولید برنامه های مفید و با محتوا برای عموم مردم نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
امام جمعه آذرشهر همچنین شروع فعالیت مجلس دهم را هم یادآور شد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی محور اصلی کارهای خود را حل و فصل مشکلات مردم و تصویب قوانین مفید و موثر قرار دهند و ساز و کارهای رونق اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنند.
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در55 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 31 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode