ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395     |     کد : 103057

كتاب «ره يافتگان» رونمایی می شود

آيين رونمايي از کتاب «ره یافتگان» با حضور محمود حکیمی و محمدمهدی رسولی و همچنين يكی از مستبصرين و راه‌يافتگان به دين مبين اسلام، برگزار می شود.

آيين رونمايي از کتاب «ره یافتگان» با حضور محمود حکیمی و محمدمهدی رسولی و همچنين يكی از مستبصرين و راه‌يافتگان به دين مبين اسلام، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ره یافتگان» مجموعه داستانک مشاهیر تازه مسلمان مي‌باشد كه در گروه ادب و هنر مركز پژوهش‌هاي جوان، به قلم میرشمس الدین فلاح هاشمی، توسط کانون اندیشه جوان منتشر شده است.

اين كتاب برای آشنایی اجمالی با برخی از اندیشمندان، آزاداندیشان و شخصیت‌‌های شاخص مغرب ‌زمین است که در اثر حوادث و جریان‌‌های متنوع و عبرت ‌آموز به دین مبین اسلام گرویده‌‌اند.

عمدة افرادی که در روایت‌‌های داستانی مؤلف مورد معرفی قرار گرفته‌‌اند، قبل از توفیق تشرّف به دین اسلام دارای موقعیت‌های اجتماعی مناسب، ثروت فراوان و امکانات رفاهی خوب برای یک زندگی بی ‌دردسر و آسوده بوده‌‌اند، اما در نهایت با شناخت و آگاهی، اسلام و انجام فرایض این دین را در دستور کار زندگی خود قرار داده و در این رهگذر دچار انواع بی ‌مهری‌ ها، اتّهام‌ ها و مشکلات اجتماعی از تهدید تا محرومیت ‌های شغلی و اخراج از محل کار... شده و بعضاً حتی جان خویش را بر سر آرمان و ایمان انتخابی خود از دست داده ‌اند. مرور روایت اسلام‌ آوری مشاهیر عرصه ‌های مختلف علم، هنر، ورزش، سیاست و بازخوانی نقاط عطف حیات این اشخاص در مسیر زندگی مؤمنانه ‌شان در قالب جذاب داستانک می ‌تواند ارزش‌ های این آئین نورانی را بیش از پیش برای مخاطب جوان آشکار سازد؛ پرده‌‌هایی هرچند کوتاه از زندگانی پر فراز و نشیب بزرگانی چون دکتر محمد لگن هاوزن، ادواردو آنیلی، احمد حنیف، دکتر گری ‌میلر، دکتر خولیو سزار مارتینز، دکتر والریا پوروخوا، دکتر محمد والدمن، دیانا ترون ‌گوسو، پروفسور روژه گارودی و سایر ارجمندانی که اکنون سال‌‌هاست به امر تبلیغ اسلام مشغول‌‌اند.

همزمان با این رونمایی؛ «محفل ادبی انس» که پاتوقی برای اهالی ادب و هنر است به طور رسمی برای برگزاری نشست‌ها، نقدها، رونمایی‌ها و سایر اتفاقات مهم هنری و ادبی افتتاح می‌شود.

همچنين در اين برنامه چهره‌هايي از اهالي ادبيات چون سیداحمد نادمی، قاسمعلی فراست، محمدعلی گودینی، علی الله سلیمی و دیگر صاحب‌قلمان و ادب‌دوستان حضور خواهند داشت.

اين مراسم شنبه يكم خردادماه ساعت ۱۷ به نشاني ميدان فردوسي، خيابان فردوسي، خيابان تمدن، كوچه اول، پلاك ۲ برقرار است.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode