ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 مرداد 1387     |     کد : 1027

امام جمعه موقت تبريز: تلاش آمريكا براي انزواي ايران بي‌نتيجه است

حجت الاسلام  حاجي زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز اظهار داشت: تلاش آمريكا و غرب براي انزواي ايران محكوم به شكست است و نشست جنبش غير متعهدها در تهران و حمايت آنان از حقوق هسته‌اي ايران و شركت بدون قيد و شرط آمريكا در نشست 1+5 نشان دهنده موفقيت‌هاي اخير كشور در صحنه بين‌الملل است.
وي با تاكيد بر اينكه 118 كشور غيرمتعهد صلح‌آميز بودن فعاليت هسته‌اي ايران را موفقيت بزرگي عنوان‌ كردند، گفت: استكبار جهاني درصد منزوي كردن ايران بوده و اين حركت در كنار درخواست خلع سلاح هسته‌اي رژيم اشغالگر فلسطين در اين جنبش قابل تامل و تقدير است.
امام جمعه موقت تبريز همچنين با اشاره به مذاكرات اخير هسته‌اي ايران با كشورهاي غربي گفت: اين مذاكره نخستين دور گفتگوها پس از دستيابي به موضوع‌هاي مورد تفاهم دو طرف بود كه اهميت خاصي داشت و اميدواريم اين روند در گفتگوهاي بعدي تداوم يابد.
وي تأكيد بر اقتدار و صلابت بي‌نظير جمهوري اسلامي و حل و فصل قضايا بر اساس احترام متقابل را از پيام‌هاي بسته پيشنهادي ايران برشمرد و تصريح كرد: مذاكرات اخير هسته‌اي ايران موجب نگراني و سردرگمي دشمنان به ويژه آمريكا و اسراييل شده است.
امام جمعه موقت تبريز همچنين با اشاره به پيروزي‌هاي اخير حزب الله لبنان و تبادل اسرا، استعفاي اولمرت و فساد اخلاقي وي را نشان از اضمحلال اين رژيم منحوس دانست.
حاجي زاده با اشاره به چيرگي ديپلماسي و نظامي حزب الله بر رژيم صهيونيستي اظهار داشت: اين پيروزي‌ها نه تنها براي جهان اسلام بلكه براي جهان تشيع و ايران كه امروزه براي مسلمانان كشورهاي منطقه به عنوان الگو مطرح شده، از اهميت خاصي برخوردار است.
امام جمعه موقت تبريز همچنين خواستار مشاركت مردم در آمارگيري و جمع‌آوري اطلاعات تحول اقتصادي شد.
وي ماه شعبان را ماه بركت، خودسازي و دروازه ورود به رمضان دانست و بيان‌ داشت: ميلاد امامان معصوم(ع) كه پرچمدار تقواي عملي و مانع اصلي انحراف دين بودند، فرصت مناسبي براي اصلاح بينش و روش ديني ما در اين ايام است.


نوشته شده در   يکشنبه 13 مرداد 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode