ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1389     |     کد : 10204

ناسا در حال پنهان کردن حقيقت

تصوير منتشر شده از دو قمر سياره زحل براي ناسا دردسرساز شده زيرا برخي از افراد معتقد به وجود بيگانگان فضايي با مشاهده تغييرات گرافيکي عجيبي که در اين تصوير اعمال شده، ناسا را متهم به پنهان کردن وجود سياره اي شبه زميني کرده اند.

جام جم آنلاين: تصوير منتشر شده از دو قمر سياره زحل براي ناسا دردسرساز شده زيرا برخي از افراد معتقد به وجود بيگانگان فضايي با مشاهده تغييرات گرافيکي عجيبي که در اين تصوير اعمال شده، ناسا را متهم به پنهان کردن وجود سياره اي شبه زميني کرده اند.
به گزارش مهر، نظريه پردازان فرضيه بيگانگان فضايي مدرکي به دست آورده اند که مي توانند بر اساس آن ناسا را متهم کنند در حال پنهان کردن اين تصور بزرگ است: ما در جهان تنها نيستيم!
تصاوير ويدئويي که به تازگي بر روي وب سايت يوتيوب منتشر شده تصويري از قمرهاي سياره زحل ، ديون و تايتان را نشان مي دهد که توسط مدارگرد کاسيني سازمان ناسا به ثبت رسيده است.
نکته اي که در اين تصوير مي تواند به ضرر ناسا تمام شود اين است که اين تصوير قبل از افزوده شدن به وب سايت تصوير روز ناسا، دستکاري ديجيتالي شده است.
در اين تصاوير ويدئويي ، عکس به اندازه اي روشن شده تا مخاطبان ببينند جرم بزرگي که مي توان آن را در پس قمر ديون مشاهده کرد به همراه هاله رنگين کماني آن به شکلي واضح با استفاده از نرم افزارهاي ويرايش عکس سياه شده اند.
با وجود اينکه مسئول ويرايش اين تصوير توضيحاتي را درباره دليل انجام اين تغييرات در تصوير ارائه کرده، بسياري از افرادي که به وجود بيگانگان فضايي اعتقاد دارند توضيحات وي را به هيچ وجه کافي نمي دانند.
«اميلي لکداوا» دليل ايجاد تغييرات در اين عکس را شيوه عکاسي کاسيني از دو قمر زحل عنوان کرده و مي گويد به دليل عکسبرداري رنگي کاسيني به صورت مجزا در سه طيف مختلف ، در هنگام ترکيب سه طيف قمر ديون حرکت مي کرد و وي براي تصحيح اين مشکل مجبور به انجام اين تغييرات شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 19 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode