ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 فروردين 1395     |     کد : 101160

دشمنان در حال سرمایه‌گذاری برای از بین بردن عفت و حجاب زن ایرانی هستند

امام جمعه موقت هشترود گفت: دشمنان در حال سرمایه‌گذاری برای از بین بردن عفت و حجاب زن ایرانی هستند که مسئولان باید در این مورد برنامه‌ریزی دقیقی در این سال داشته باشند.

امام جمعه موقت هشترود گفت: دشمنان در حال سرمایه‌گذاری برای از بین بردن عفت و حجاب زن ایرانی هستند که مسئولان باید در این مورد برنامه‌ریزی دقیقی در این سال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام یعقوب اباذری امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: ایشان هر سال با شعار اقتصاد مقاومتی می‌خواهند به همه علی‌الخصوص مسئولان بیان کنند که راه برون رفت از مشکلات و معضلات اقتصادی جامعه رعایت و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: مردم و مسئولان باید فرمایشات رهبری را جامه عمل بپوشانند تا کشور از رکود و مشکلات اقتصادی و وابستگی به سایر کشورها خارج شود.

اباذری گفت: تنها راه نجات کشور در حالی که باید با دنیا نیز در تعامل باشیم بصیرت‌افزایی و شناسایی کشورهای مخالف پیشرفت ایران اسلامی است.

خطیب جمعه موقت هشترود ادامه داد: کشوری همچون آمریکا برای ما قابل اعتماد نیست زیرا همیشه در این کشور بد خلقی و بد عهدی کرده و مسئولان نیز باید طبق فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری رابطه با این کشور را به  صلاح مملکت ندانند.

وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: زنان جامعه اسلامی علی الخصوص زن ایرانی باید خود را با شخصیت آن حضرت وفق دهند و الگویی برای سایر زنان دنیا باشند.

اباذری گفت: دشمنان در حال سرمایه‌گذاری برای از بین بردن عفت و حجاب زن ایرانی هستند که مسئولان باید در این مورد برنامه‌ریزی دقیقی در این سال داشته باشند.

یعقوب اباذری در ادامه با گرامیداشت روز 12 فروردین گفت: در این روز نظامی به رهبری امام و حمایت مردم متولد شد که تمام نظریه های قرن 21 را باطل کرد و امروز این نظام عالمگیر شده و در حال صدور به دنیاست.


نوشته شده در   جمعه 6 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode