ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394     |     کد : 101050

امام جمعه بناب: افزایش جرایم اجتماعی ناشی از پیامدهای شوم اختلاط در جامعه است

امام جمعه بناب با تأکید بر عبرت‌آموزی مردم از وضعیت جرم و جنایت و بزهکاری در جامعه گفت: این همه جرم و جنایت در جامعه ناشی از پیامدهای شوم اختلاط در جامعه است.

امام جمعه بناب با تأکید بر عبرت‌آموزی مردم از وضعیت جرم و جنایت و بزهکاری در جامعه گفت: این همه جرم و جنایت در جامعه ناشی از پیامدهای شوم اختلاط در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان، با بیان اینکه این ایام بهترین فرصت برای رفع کدورت‌ها در جامعه و ایجاد صلح و دوستی و محبت و آشتی بین مردم است؛ اظهار داشت: در هر جامعه‌ای که در آن تنفر و فاصله وجود دارد، زوال نیز در آن جامعه قطعی است.

وی تصریح کرد: داشتن ارتباط و رفت و آمد از سفارشات اهل بیت(ع) است.

خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کرد: مؤمنین باید از این ارتباط و رفت و آمدها بتوانند یک نفر را شاد و یک نفر را هدایت کرده و معروف را در جامعه ترویج دهند و این دید و بازدیدها بهانه‌ای برای رسیدگی به امور مستمندان و نیازمندان جامعه باشد.

باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه این رفت و آمدها و دید و بازدیدها نباید سبب اختلاط بین زن و مرد شود؛ توصیه و سفارش کرد، مواظب باشید حلال و حرام، حدود الهی و محرم و نامحرم در این بازدیدها رعایت و فرهنگ ناب اسلامی پیاده شود. چرا که اختلاط زن و مرد در اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) حرام است و هیچ مرجعی اجازه اختلاط زن و مرد را نداده است.

وی تصریح کرد: مؤمنین سعی کنند در دید و بازدیدهای عید خانم‌ها به صورت جداگانه از آقایان بنشینند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها با اشاره به افزایش روزافزون طلاق‌ها در جامعه گفت: هر روز شاهد افزایش روزافزون طلاق در جامعه هستیم که باید از آن عبرت بگیریم و من نمی‌خواهم بگویم که چند درصد از ازدواج‌ها در جامعه منجر به طلاق می‌شوند.

باقری‌بنابی با تأکید بر عبرت‌آموزی مردم از وضعیت جرم و جنایت و بزهکاری در جامعه اظهار داشت: این همه جرم و جنایت در جامعه ناشی از پیامدهای شوم اختلاط در جامعه است و همه آنها ناشی از ثمرات شوم بی‌تقوایی و عدم رعایت حدود الهی در جامعه است.


نوشته شده در   جمعه 28 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode