ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394     |     کد : 100754

امام جمعه بناب: دشمنان به دنبال ترویج بی‌عفتی در جامعه هستند

امام جمعه بناب گفت: دشمنان روز به روز از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا حجاب را در این کشور به حداقل رسانده و بانوان ما را بی‌عفت و بی‌حجاب بار بیاورند.

امام جمعه بناب گفت: دشمنان روز به روز از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا حجاب را در این کشور به حداقل رسانده و بانوان ما را بی‌عفت و بی‌حجاب بار بیاورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز با شکوه و عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ضمن تشریح و بیان گوشه‌ای از زندگانی و ویژگی‌‌های زندگی آن حضرت بر الگوگیری زنان جامعه از زندگی ایشان تأکید و تصریح کرد: خانم‌ها می‌توانند با حضور در مساجد در عبادت شرکت کنند ولی آنچه در اسلام ممنوع بوده اختلاط است و اختلاط زن و مرد در دین اسلام حرام است.

وی افزود: اگر مسائل عفت در جامعه رعایت شود، مسائل موجود فروکش می‌کند و اگر رعایت نشود، باید منتظر مسائل و بدبختی بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: امروز در شرایط بازار آشفته جهانی هیچ چیز نظام ما را مثل بی‌عفتی تهدید نمی‌کند و دشمنان روز به روز از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا حجاب را در این کشور به حداقل رسانده و بانوان ما را بی‌عفت و بی‌حجاب بار بیاورند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی تأکید کرد: در آخرین جلسه سران رژیم صهیونیستی این بحث مطرح شده که با حمله نظامی نمی‌شود جمهوری اسلامی را از پای در آورد و تأکید کرده‌اند زمانی که توانستید روسری و چادر را از سر زنان ایرانی بردارید، آن موقع روزگار به کام ماست.

وی افزود: ملتی که حجاب دارد مقاومت دارد، اما ملتی که در آن حجاب برچیده شود همه چیز به مسلخ می‌رود و در تاریخ نمونه‌های زیادی از آن داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه با بیان اینکه قوام و دوام این نظام مدیون خون شهدا و حجاب است؛ گفت: مسئولان نظام باید برای افزایش دینداری مردم سرمایه‌گذاری کنند و اگر بتوانیم مردم را متعهد در صحنه نگه داریم، هیچ خطری این نظام را تهدید نمی‌کند از این رو در اکثر کارهای مسئولان برای آبادی کشور اولویت باید دینداری مردم باشد که در وقت بحران کشور را نجات می‌دهند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی یادآور شد: در این کشور هیچ سلاح و تسلیحاتی جایگزین دین و اعتقاد مردم نمی‌شود.

وی گفت: ممکن است زمانی از لحاظ خیلی از مسائل از کشورهای غربی نیز پیشرفته‌تر شویم اما اگر عفت و حجاب نباشد از جمهوری اسلامی مد نظر امام و شهدا فاصله گرفته‌ایم از این رو اگر مسئولان به موقع حرکت نکنند ارزش‌ها در جامعه پایمال می‌شود.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اظهارات خود در خطبه‌های هفته قبل که از عملکرد هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان انتقاد کرده بود؛ تصریح کرد: احتمالاً به خاطر مثالی که از قرآن آوردم عده‌ای از بنده رنجیده خاطر شدند لذا از این تریبون از عزیزان هیئت اجرایی و نظارت که عمدتاً مؤمنین هستند و بنده به آنها ارادت دارم اگر از مثال بنده رنجیده خاطر شدند، اعتذار می‌خواهم و از فرد فرد این عزیزان پوزش می‌طلبم و بنده از این مثال قصد سوء نداشتم.

باقری‌بنابی تصریح کرد: آن دسته از برادرانی که در هیئت اجرایی و نظارت انتخابات فعالیت می‌کنند، ابداً به هیچ یک از آنها نظر سوء ندارم و از آنها و تمام مردم پوزش می‌طلبم.


نوشته شده در   جمعه 21 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode