ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394     |     کد : 100495

امام جمعه مراغه: انتخابات چهره جمهوریت نظام اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه انتخابات چهره جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: منتخبان مردم وقتی پیروز میدان هستند که به وظایف خود عمل کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه انتخابات چهره جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: منتخبان مردم وقتی پیروز میدان هستند که به وظایف خود عمل کنند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون 36 انتخابات در کشور برگزار شده که این مساله نشان دهنده جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: شرکت حدود 62 درصد مردم ایران در این انتخابات باعث افزایش ضریب امنیت کشور شد چرا که از همه اقشار مختلف مردم در این همایش سیاسی شرکت داشتند.
امام جمعه مراغه یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، این نظام یک نظام مردم سالاری دینی بوده و مردم با شرکت در انتخابات به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت کشور خود تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند.
آیت الله پورمحمدی، با بیان اینکه مردم در این انتخابات پیروزمندانه شرکت کرده و حمایت خود از انقلاب نشان دادند، ادامه داد: انتخابات هفتم اسفند رای گیری دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود و انتظار می رود که منتخبان عمل به وظایف خود را سرحوله کارهایشان قرار دهند.
وی یادآور کرد: عمل به وظایف توسط یک منتخب مهمترین رکن و نشان دهنده مسوولیت پذیری وی بوده و در این صورت منتخبان و نمایندگان مردم می توانند به نوعی از مردم قدردانی کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در برخی از حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی انتخابات به دور دوم کشیده شد، گفت: تا برگزاری دور دوم نیز نامزدهای این انتخابات باید با وجود معرفی برنامه های خود در زمان قانونی تبلیغات، احترام و شان رقیبان خود را حفظ کنند.
آیت الله پورمحمدی، افزود: قانونمداری و اخلاق مداری از مهمترین ویژگی های نامزد مجلس شورای اسلامی بوده که باید توسط تمامی نامزدها حفظ شود.
وی، حمایت از منتخبان را مهمترین وظیفه مردم در دوران پس از انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: تبدیل رقابت به رفاقت، دوستی و خدمتگزاری از مهمترین ویژگی های منتخبان بوده و باید آن را پس از انتخاب شدن عملی کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نهاد مقدس کمیته امداد از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت از جامعه اسلامی تشکیل شد.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: تلاش کمیته امداد در زمینه رسیدگی به نیازمندان جامعه، عبادتی ارزشمند است، چراکه کمک به ضعفا عبادت بوده و این نهاد تا حدود بسیار بالایی رضایتمندی مردم و مسولان را کسب کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 14 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode