ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 اسفند 1394     |     کد : 100230

امام جمعه عجب شیر: انتخاب اصلح با الگوگیری از معیارهای رهبری نقشه دشمن را خنثی می کند

امام جمعه عجب شیر گفت: انتخاب فرد اصلح با الگوگیری از معیارهای رهبر معظم انقلاب، نقشه های دشمنان را برای نفوذ در کشور خنثی می کند.

امام جمعه عجب شیر گفت: انتخاب فرد اصلح با الگوگیری از معیارهای رهبر معظم انقلاب، نقشه های دشمنان را برای نفوذ در کشور خنثی می کند.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، افزود: حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات و انتخاب نامزد اصلح موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی می شود.
وی، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: با انتخاب فرد اصلح به عنوان عضو خبرگان رهبری، مردم سالاری دینی تحقق می یابد و نمایندگان این مجلس می توانند درلحظات حساس و ضروری همانند زمان ارتحال حضرت امام (ره)، در کوتاه ترین زمان ممکن رهبر شایسته ای را برای نظام تعیین کنند.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآور شد: با وجود اینکه دشمنان اسلام همواره تلاش کردند که حضور مردم در روز انتخابات کمرنگ شود و مردم کمتر پای صندوق های اخذ آرا حاضر شوند، مردم ولایت مدار ایران اسلامی برعکس نظر دشمن رفتار کردند.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چند ماه گذشته تمام توان خود را برای ایجاد اختلال در انتخابات هفتم امسال به کار بردند، ادامه داد: مردم عجب شیر همگام با تمام ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.
وی، اظهار داشت: تبعیت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب و شرکت حداکثری در انتخابات به دشمنان می فهماند که ملت ایران حامی ولایت ، رهبری، خون شهدا و فداکاری ایثارگران است.
امام جمعه عجب شیر، خطاب به نامزدهای مجلس، گفت: نامزدهای منتخب باید حافظ منافع عموم باشند و به وعده های خویش در دوران تبلیغات عمل کنند.
حجت الاسلام شربیانی، بر حفظ حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد و ادامه داد: حضرت زهرا(س) به عنوان یک انسان کامل، الگو و اسوه تمام عیار برای تمامی انسان ها در تمامی ادوار تاریخ است.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی آن حضرت، یادآور شد: پارسایی و قناعت به ثروت اندک و امکانات ناچیز از ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 7 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode