ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394     |     کد : 100098

کتاب «روش تدریس فلسفه و کودک» منتشر شد

کتاب «روش تدریس فلسفه و کودک» به قلم معصومه ایمانی، فرزانه تاج‌بخش و لعیا رحیم زاده، توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشرشده است.

کتاب «روش تدریس فلسفه و کودک» به قلم معصومه ایمانی، فرزانه تاج‌بخش و لعیا رحیم زاده، توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشرشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار در ایران، شیوه‌نامه‌ای جهت تدریس فلسفه به کودکان توسط گروه فلسفه و کودک بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشر شده است.

هر علمی متناسب با هدف و مقصود، روش تدریس خاصی را می‌طلبد بنابراین، پرورش علم در حوزه فلسفه و کودک، نخستین گام برای تدریس مبتنی بر هدف و مقصود و طراحی سنجیده و آگاهانه در الگوی تدریس این علم خواهد بود.

از آنجا که این رشته در ماهیت، متمایز و متفاوت از سایر دروس است، به سبب وجود مبانی و اصول خاص، روش تدریس این رشته نیز تفاوت ماهوی با روش تدریس سایر دروس دارد از این رو، تدریس مستقل طرح فلسفه و کودک، آخرین و مهمترین مرحلة تمرین معلمی است که باید با توجه به ظرفیتها و حساسیت های ویژه این طرح برنامه‌ریزی شود و با نظارت و هدایت مربی اجرا و ارزشیابی گردد.

کتاب حاضر، با توجه به ضرورت آموزش الگوی روش تدریس خاص فلسفه و کودک برای مربیان و علاقمندان این رشته تدوین شده است و به موضوعاتی چون، تفاوت کلاس فلسفه و کودک با دیگر کلاس‌ها، ویژگی های مربی، محتوای آموزشی و چگونگی مهارت تدریس و ... می‌پردازد.

کتاب «روش تدریس فلسفه و کودک» به قلم معصومه ایمانی، فرزانه تاج‌بخش و لعیا رحیم زاده موردپژوهش، تهیه و تدوین قرارگرفته و توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشرشده است.

این کتاب در ۱۰۴ صفحه در قطع رقعی به قیمت ۴۵۰۰۰ ریال برای استفاده مربیان و علاقه‌مندان تهیه‌ شده که برای خرید این اثر و همه کتب و نشریات بنیاد می‌توانند با واحد فروش و مشترکین بنیاد صدرا، تلفن ۸۸۱۵۳۵۹۴ تماس حاصل کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 3 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode