ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 تير 1403     |     کد : 203972

حماسه‌ای از جنس شور و شعور در آذربایجان شرقی

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح روز جمعه «هشتم تیرماه ۱۴۰۳» آغاز شد و اکنون بین مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی،..

ایسنا/آذربایجان شرقی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح روز جمعه «هشتم تیرماه ۱۴۰۳» آغاز شد و اکنون بین مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی، به‌ویژه جوانان رای‌اولی، شور و شوق زیادی برای حضور در عرصه تعیین سرنوشت و انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور به چشم می‌خورد.

پس از حادثه بالگرد که شهید جمهور و همراهان ایشان در راه خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، آذربایجان شرقی نیز آسیب زیادی از این حادثه دید، طبق قانون اساسی در یک بازه ۵۰ روزه باید کشور آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شود؛ که تمام اقدامات لازم انجام شد و امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور فرایند اخذ رای از ساعت ۸ صبح انجام شد.

با وجود اینکه هنوز زمان رسمی رأی‌گیری آغاز نشده بود مردم شهیدپرور و غیور آذربایجان شرقی، صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در صفوفی منظم و طولانی پشت درهای شعبات اخذ رای ایستاده بودند تا بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری برافتخارات استان بیفزایند و دشمنان نظام را بار دیگر مایوس کنند.  

گزارش‌ها از شعبات اخذ رای در استان حاکی از حضور خوب و تأثیرگذار مردم آذربایجان شرقی برای انتخاب اصلح در این انتخابات است.

خبرنگار ایسنا با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای در سطح شهر تبریز و گفت‌وگو با مردم شاهد شور و شوق رای‌دهندگان در صف‌های شعب است.

در ساعات ابتدایی آغاز رای‌گیری اولین نفر امام جمعه‌ی موقت احمد مطهری اصل، رای خود را به صندوق انداخت.

حماسه‌ای از جنس شور و شعور در آذربایجان شرقی

 دسته‌ای از رای اولی‌ها را در صف می‌بینم که با شور و هیجان خاصی منتظر رای دادن هستند، محمدجواد پسر ۱۸ ساله‌ی تبریزی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه و البته حق هر ایرانی است، به خبرنگار ایسنا می‌گوید: انتخابات فرصتی است تا درتعیین سرنوشت خود دخیل باشیم، باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه می‌دهد: حضور هر فرد در انتخابات، تیری به قلب دشمن است و موجب خنثی سازی توطئه های بدخواهان می‌شود، اگر مردم پای کار باشد، نظام اسلامی هم قدرت پیدا می‌کند، قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی بدون پشتوانه مردمی نمی ‌تواند ظهور داشته باشد.

توسعه و پیشرفت در سایه وحدت و انسجام میسر می‌شود

یک خانم معلم می‌گوید: رسیدن به توسعه و پیشرفت در سایه وحدت و انسجام میسر می شود، مردم ما همواره در تمامی صحنه ها در کنار هم بودند و امروز نیز بار دیگر وحدت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

فرناز طباطبایی ادامه می‌دهد: باید فرد اصلحی را بە عنوان رئیس جمهور آیندە کشور انتخاب کرد، فردی کە منافع ملت را بر منافع خویش ترجیح دهد و با کم و کسری‌های کشور آشنایی داشتە باشد و صلاحیت خدمت بە ملت و دولت را داشتە باشد.

حماسه‌ای از جنس شور و شعور در آذربایجان شرقی

با شرکت در انتخابات به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گوییم

حاج آقا حسینی معتمد منطقه‌ی شادآباد اضافه می‌کند: امروز همگی باید با حضور در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داده و پشتیبان ولی فقیه بوده و با رای دادن به دستور مقام معظم رهبری لبیک گوییم.

وی توضیح می‌دهد: با رای دادن دوستان را با نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی خوشحال کرده و دشمنان را مایوس سازیم، مردم به پای صندوق‌های رای بیایند تا سرنوشت مملکت را همگی باهم مشخص کنیم.

شهروند تبریزی دیگری به خبرنگار ایسنا می‌گوید: با بنر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی آمده‌ایم تا بگوییم به نیت شهدا رأی می‌دهیم، همگی با رأی دادن خود چشم دشمنان را کور کنیم.

وی تاکید می‌کند: امیدوارم رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود دلسوز مردم بوده و مردمی باشد.


نوشته شده در   شنبه 9 تير 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode