ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394     |     کد : 95120

امر به معروف و نهی از منکر بنیان های اجتماعی را استحکام می بخشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امر به معروف و نهی از منکر را استحکام بخش بنیان های اجتماعی دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امر به معروف و نهی از منکر را استحکام بخش بنیان های اجتماعی دانست.

آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر یکشنبه در همایش حفظ نظام و فرهنگ اسلامی که با حضور مسولان و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات سازمان ها در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر پایه های اجتماع را استحکام می بخشد و اگر این امر در جامعه اجرا نشود موجبات سستی پایه های اجتماعی را در پی خواهد داشت

وی با بیان اینکه هر کسی در هر برهه از زمان که به قدرت می رسد، نباید قدرت خدا، مخلوق خدا و ارزش ها را فراموش کند، افزود: افرادی که قدرت پیدا می کنند، نباید بعد از رسیدن به قدرت سرکشی کنند و به دنبال عیش و نوش باشند بلکه باید گرهی از گره ای جامعه بگشایند.

امام جمعه تبریز با انتقاد از وضعیت برخی از ادارات دولتی در مورد عدم رعایت حجاب تاکید کرد: در زمان حاظر وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه ها، برخی شرکت های هواپیمایی، مراکز درمانی، بانک ها، بیمارستان ها و برخی شرکت های خصوصی قابل قبول نیست و مسولین باید در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: برخورد با خاطیان به بهانه نهی از منکر توسط مردم کاری غیر قانونی است و مردم تنها می توانند به صورت لسانی تذکر دهند و در صورتیک ه کارایی نداشت، این وظیفه برعهده نیروی انتظامی است تا مردم را به رعایت شیونات اسلامی دعوت نمایند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر را امری ضروری دانست و اظهار داشت: برای اینکه این قانون جامع تر می شد لازم بود تا نوع و حدود مجازات نیز در آن قید شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان برگزاری نماز جماعت در ادارات و دانشگاه ها را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هرچند بعد از انقلاب این امر به خوبی اجرا شده است ولی با شرایط ایده ال فاصله داریم.


نوشته شده در   دوشنبه 27 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode