ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394     |     کد : 92642

برگزاری نشست علمی تخصصی ازدواج تا سه راهی زندگی در تبریز

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی اولین نشست از سلسله نشست های تخصصی سبک زندگی...

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی اولین نشست از سلسله نشست های تخصصی سبک زندگی اسلامی، با موضوع " ازدواج تا سه راهی زندگی(سعادت، تحمل، جدایی)" را برگزار کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، رئیس جهاددانشگاهی استان در این نشست اظهار کرد: در راستای اسلامی کردن دانشگاه ها و ارائه یک سری مهارت های لازم به دانشجویان، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در تحقق اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب و پاسخ دادن به بخشی از مطالبات معظم له، برنامه جامعی را با عنوان هفت شهر شایستگی در دستور کار خود قرار داده است که محور آن بندگی خدا بوده و هدف آن تربیت فارغ التحصیلان تراز انقلاب می باشد.

 

دکتر نجف قراچورلو اظهار کرد: این جلسه، از سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی با محوریت ازدواج می باشد و هدف ما استفاده از نظر نخبگان امر است تا بتوانیم چالش های پیش رو در این امر و نیز راهکارهای اجرایی که می شود برای رفع این معضلات به کار گرفت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد؛ خروجی این جلسات خوراکی برای اقدامات اجرایی در این حوزه بوده و پشتوانه علمی برای کارهای عملی باشد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان نیز در این جلسه گفت: این معاونت در راستای رفع دغدغه های فرهنگی در حوزه دانشگاه ها و انجام ماموریت های محوله در اسناد بالادستی مانند سند مهندسی فرهنگی، سند اسلامی شدن دانشگاه ها و همچنین اجرای برنامه های سه ساله توسعه جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی، برنامه های شاخص و فاخری را اجرا خواهد کرد که در نظر است در تمامی برنامه ها پیوست علمی و اخذ نظرات متخصصن در دستور کار دارد.

 

سید رضی آقاسیدی افزود: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برنامه های هفت شهری شایستگی را از مهر تا مهر با توجه به دغدغه های رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی برای دانشگاهیان برنامه ریزی کرده و در این راستا نشست ها و همایش های تخصصی و سایر برنامه های تخصصی را برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا نیز محتوای نشست‌های تخصصی را انعکاس می دهند تا نظرات کارشناسی ارائه شده در  این جلسات جهت بهره برداری در اختیار عموم مردم نیز قرار گیرد.


نوشته شده در   سه شنبه 27 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode