ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 تير 1389     |     کد : 8238

پرونده كوه سهند و روستاي كندوان به يونسكو ارائه مي‌شود

آمادگي داريم تا بعد از ثبت جهاني بازار تبريز، پرونده ميراث طبيعي كوه سهند و روستاي كندوان را به يونسكو ارسال كنيم...

 رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: آمادگي داريم تا بعد از ثبت جهاني بازار تبريز، پرونده ميراث طبيعي كوه سهند و روستاي كندوان را به يونسكو ارسال كنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تراب محمدي در مصاحبه مطبوعاتي خود در جمع خبرنگاران به بيان عملكرد سازمان ميراث فرهگي و گردشگري آذربايجان شرقي و فعاليت‌هاي ستاد دائمي تسهيلات سفر استان پرداخت.
*سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري و توريسم صورت مي‌گيرد
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي با اشاره به ورود بخش خصوصي به امر سرمايه‌گذاري گردشگري اظهار داشت: يكي از اين محورهاي سرمايه‌گذاري احداث هتل در استان و تبريز با توجه به كمبود هتل است.
وي تصريح كرد: در اين راستا 38 هتل مجوز تأسيس و احداث در استان را گرفته‌اند كه بخشي از اين هتل‌ها در مراحل پاياني قرار دارند و با تكميل و رفع برخي اشكالات به زودي پذيراي ميهمانان خواهند بود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي اظهار داشت: 400 ميليارد تومان در بحث گردشگري سرمايه‌گذاري شده است كه اين سرمايه‌گذاري‌ها علاوه بر هتل در موارد ديگر گردشگري و ميراث فرهنگي مورد توجه بوده است.
محمدي با بيان اينكه سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري و توريسم صورت مي‌گيرد، افزود:‌ در حال حاضر آثار تاريخي براي ساماندهي و احيا در اختيار سرمايه‌گذاران بخش خصوصي قرار گرفته است كه از آن جمله مي‌توان به مجموعه‌هاي روستاي كندوان اشاره كرد.
وي حضور گردشگران در جاذبه‌هاي گردشگري و طبيعي را نيز مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌ در اين راستا مناطق ليقوان و سهند با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي براي جذب گردشگران بيشتر آماده خواهد بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 10 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode