ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 آبان 1393     |     کد : 80716

همايش تجليل از خادمان کتاب و کتابخوانی در تبریز برگزار می شود

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از برگزاری همايش تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در تبریز خبر داد.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از برگزاری همايش تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محرمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: كتابخانه ها گنجينه معارف بشري هستند و این مکان براي آشنايي بيشتر با فرهنگ و تمدن يك ملت به حساب مي آيند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه كتابخانه ها مركز اطلاع رساني هستند، افزود: این مکان ها چه در سطح محلات و چه در مركز، نقش عمده اطلاع رساني را بر عهده دارند به ويژه اینكه در دنياي معاصر كتابخانه ها مجهز به امکانات نوینی چون اينترنت و نرم افزار نیز شده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد: باید فضایی فراهم شود تا ما به كتاب و مطالعه احساس نياز کنیم و بدانيم كه ما نيازمند كتاب هستيم و به تبع آن اين احساس را در خصوص كتاب هاي اثرگذار در عرصه فرهنگ نیز در بين جوانان بوجود آوریم.

محرمی خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی ما کتاب از جایگاه ویژه ‌ای برخوردار است، چنانکه معجزه پيامبر گرامي اسلام نیز قرآن كريم است و همچنین بسياري از تعاليم و آموزه هاي پيشوايان ديني ما در كتاب ها درج شده است.

گفتني است آیین تجلیل از خادمان و فعالان عرصه‌ی کتاب و کتابخوانی، ۲۵ آبان در تبریز برگزار می‌شود که در آن از  كتابداران نمونه استاني، اعضاي فعال انجمن ها، روساي نمونه انجمن ها، اهداگران نمونه، مسئولان فعال سازمان ها، كتابخوانان نمونه استان و كتابداران نمونه تبريز در محل تالار حاج محمد نخجواني كتابخانه مركزي تبريز تجلیل خواهد شد.


نوشته شده در   يکشنبه 25 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode