ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 خرداد 1389     |     کد : 7837

اقدامات فرهنگي آذربايجان شرقي در آنسوي مرزها نيز بازتاب دارد

معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: موقعيت استراتژيك آذربايجان‌شرقي اين فرصت را فراهم آورده است تا تاثيرگذاري اقدامات فرهنگي آن در آن سوي مرزها نيز بازتاب داشته باشد.

 معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: موقعيت استراتژيك آذربايجان‌شرقي اين فرصت را فراهم آورده است تا تاثيرگذاري اقدامات فرهنگي آن در آن سوي مرزها نيز بازتاب داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد عظيمي در حاشيه آيين معارفه مدير كل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي اظهار داشت: با توجه به وجود هنرمندان، پيشكسوتان و صاحبان علم و ادب در ديار آذربايجان فعاليت در حوزه مديريت فرهنگي اين استان بسيار ارزشمند است.
وي ادامه داد: هر قدر تلاش كردم تا هنرها و فرهنگ‌هاي شاخص اين منطقه را احصا كنم ديدم مردم اين خطه از ايران اسلامي در تمام رشته‌هايي كه در كشور زبانزد است سرآمد هستند.
وي آذربايجان‌شرقي را از نظر ادبي و فرهنگي استاني با غناي فراوان خواند و اضافه كرد: موقعيت استراتژيك آذربايجان‌شرقي اين فرصت را فراهم آورده است تا تاثيرگذاري اقدامات فرهنگي آن در آن سوي مرزها نيز بازتاب داشته باشد.
وي ابراز اميدواري كرد: مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي با در نظر گرفتن اين شاخصه‌هاي فرهنگي و هنري برنامه‌هاي دفاعي را به برنامه‌هاي اثر‌گذار فرهنگي تبديل كند.
معاون وزير ارشاد در خصوص انتخاب مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي نيز اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن دوران بازنشستگي مديركل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، گزينه‌هاي مختلفي از سوي مسئولان متعدد مطرح شد كه در نهايت با بررسي‌هاي صورت گرفته آقاي "علي داننده " به عنوان مديركل جديد معرفي شدند.
وي حضور در عرصه دفاع نظامي و فرهنگي را از جمله شاخصه‌هاي مديركل جديد خواند و خاطر نشان كرد: حضور در سازمان آموزش و پرورش و بسيج از جمله سوابق درخشان آقاي داننده به شمار مي‌رود.
وي تكيه بر داشته‌هاي استان را از جمله اولويت‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خواند و افزود: برنامه‌ريزي دقيق و برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي تاثيرگذار از جمله نيازهاي اين حوزه به شما مي‌رود.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين وعده داد تا در صورت حمايت استاندار آذربايجان‌شرقي ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم پروين اعتصامي در تبريز برگزار شود. 


نوشته شده در   چهارشنبه 12 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode