ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391     |     کد : 51180

سناریوی غرب با همراهی ایادی داخلی برای ایجاد فتنه در انتخابات آتی

امام جمعه تبریز سناریوی‌ غرب با همراهی ایادی داخلی برای ایجاد فتنه در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: افرادی که می‌دانند رای ندارند کاندیدا نشده و وفت مردم را تلف نکنند.



امام جمعه تبریز عنوان کرد

سناریوی غرب با همراهی ایادی داخلی برای ایجاد فتنه در انتخابات آتی 

امام جمعه تبریز سناریوی‌ غرب با همراهی ایادی داخلی برای ایجاد فتنه در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: افرادی که می‌دانند رای ندارند کاندیدا نشده و وفت مردم را تلف نکنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا آینده اظهار کرد: برخی از شبهات مبنی بر تغییر زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را مطرح می‌کنند که بی‌پایه و ‌اساس است.

وی تصریح کرد: این انتخابات نیز همانند انتخابات دوره‌های گذشته در تاریخ مشخص شده 24 خرداد در آرامش، امنیت و در صحت و سلامت همچنین با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

خطیب جمعه تبریز گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی دشمنان و سلطه‌گران تلاش می‌کنند فرصت‌های انقلاب اسلامی را تهدید تبدیل کنند.

سناریوهای احتمالی غرب همراه با ایادی داخلی برای انتخابات ریاست جمهوری

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، راه انداختن دعواهای قومی و مذهبی، تبلیغات سوء برای دلسرد کردن مردم، تضعیف جایگاه ولایت فقیه، اعتراض به نتیجه انتخابات، اعتراض به رد صلاحیت‌ها و تشکیک در سلامت انتخابات را از سناریوهای غرب برای انتخابات ریاست جمهوری 92 اعلام کرد.

دشمن به دنبال فتنه‌ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری است

آیت‌الله شبستری خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال فتنه‌ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستند که هوشیاری مردم و مسئولان را بسیار ضروری و دوچندان کرده است.

وی اضافه کرد: اگر در این انتخابات هوشیاری مردم به ویژه نخبگان و مسئولان نباشد دشمنان و ایادی داخلی آنان قطعاً سوءاستفاده خواهند کرد پس هوشیاری مردم به ویژه نخبگان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و عقیم بگذارد.

افرادی که رای ندارند کاندیدا نشوند/ وقت مردم را تلف نکنند

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری از افرادی که احتمال می‌دهند در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حتی انتخابات شورای شهر رأی ندارند، خواست وارد صحنه نشوند چون به غیر اسراف در تبلیغات و تلف کردن وقت مردم فایده‌ای ندارد.

آیت‌الله شبستری، از مردم نیز خواست با نصیحت‌ها و تذکر اینگونه افراد را آگاه کنند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: پیوند مستحکم مردم با امام امت و رهبری، حضور هرچه گسترده‌تر همراه با هوشیاری و آگاهانه مردم در صحنه، مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران داخلی و خارجی خواهد بود.






آغاز عملیات گازرسانی به پاکستان شکست تحریم‌ها آمریکا را به دنیا نشان دارد

وی، به عملیات گازرسانی ایران به پاکستان و امضای تفاهم‌نامه انتقال گاز ایران به عراق اشاره کرد و گفت: این گازرسانی گام بزرگی برای شکست تحریم‌های آمریکاست و از این طریق می‌توان گاز را به اروپا نیز انتقال دهند چرا که اروپا نیازمند گاز ایران است.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: این قراردادهای گازی بعد از رایزنی‌ها با مقامات پاکستانی و عراقی در مقابل فشارهای آمریکا و غرب اتفاق افتاد و موقعیت استثنایی ایران را ثابت کرد.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه فشار ناشی از تحریم آمریکا نمی‌تواند تاثیری در عزم و اراده ایران داشته باشد.

بیماران بیشتر به عطوفت و مهربانی نیاز دارند

وی بیست و هفتم اسفند که ولادت حضرت زینب(س) است را به پرستاران تبریک گفت و اظهار کرد: حضرت زینب (س) علاوه بر ابلاغ پیام عاشورا و حقایق کربلا، رسیدگی به مجروحان حادثه کربلا را نیز به عهده داشت.

امام جمعه تبریز در ادامه خواستار افزایش حمایت دولت از جامعه پرستاری و تامین نیازهای این قشر زحمتکش کشور شد و در عین حال از عموم پرستاران خواست در انجام وظایف خود رضای خدا را در نظر داشته باشند.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: نه تنها پرستاران بلکه تمام شیعیان با الگو گرفتن از مقام حضرت زینب(س)، باید صبر، حوصله و استقامت خود را افزایش دهند و از این بانو درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیماران بیشتر به عطوفت و مهربانی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: رفتار مناسب پرستاران موجب بهبودی وضع روحی و جسمی بیماران می‌شود.

امام جمعه تبریز افزود: حضرت زینب (س) در همه زمینه‌های اخلاقی خود چه در زمینه عفاف و حجاب و چه در امور دیگر برای همه بانوان اسوه و الگو است.


نوشته شده در   جمعه 25 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode