ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391     |     کد : 49795

احداث 5 کیلومتر از اتوبان تبریز به طرف ارمنستان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از احداث پنج کیلومتر از اتوبان تبریز به طرف ارمنستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خبر داد
احداث 5 کیلومتر از اتوبان تبریز به طرف ارمنستان 
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از احداث پنج کیلومتر از اتوبان تبریز به طرف ارمنستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد جاوید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری تبریز همواره با اجرای و بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی و بزرگ شهر تبریز به عنوان بازوی قوی شهرداری در انجام پروژه‌ها مطرح بوده است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از پل کابلی، تله کابین عون بن علی، فرهنگسرای الغدیر، کشتارگاه جدید تبریز، توسعه وادی رحمت، اتوبان پاسداران، ترمینال تبریز، پل ایده لو، اجرای چندین روگذر و زیرگذر، احداث پنج کیلومتر از اتوبان تبریز به طرف ارمنستان، احیای بلوک گجیل، هدایت و انجام پروژه‌های مهم و زیربنایی شهر تبریز ازجمله اقدامات سازمان عمران در چند سال اخیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز همچنین با اعلام اینکه 80 درصد از آسفالت شهر تبریز توسط این سازمان تولید و عرضه می شود، خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری تبریز با دارا بودن دو کارخانه تولید آسفالت 80 تنی و 150 تنی توانسته بخش زیادی از نیازهای آسفالت شهر تبریز را بخوبی حل کند.

جاوید با اشاره به اینکه آزمایشگاه مکانیک خاک سازمان عمران شهرداری تبریز، از بهترین آزمایشگاه‌های کشور است، تاکید کرد: این آزمایشگاه در کمترین زمان ممکن علاوه بر خدمات رسانی به اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز، به دیگر نهادها و سازمان ها نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه سازمان عمران شهرداری تبریز متولی اجرایی بافت فرسوده شهر تبریز است، افزود: بر این اساس در 5 سال گذشته بیش از 4 میلیارد ریال به 21 هزار واحد مسکونی که در بافت فرسوده شهری تسهیلات بانکی با معرفی این سازمان ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز تاکید کرد: از زمان تاسیس این سازمان در سال 67 تا سال 85، 34 پروژه شهری توسط سازمان عمران اجرا شده و این درحالیست که از سال85 تاکنون شاهد اجرای 48 پروژه عمرانی، خدماتی و تجاری توسط این سازمان درشهر تبریز هستیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 26 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode