ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391     |     کد : 49576

حجت الاسلام عظیمی: عدم وابستگی به بیگانگان از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تحقق شعار استقلال٬ آزادی٬ جمهوری اسلامی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است که مهمترین دستاورد آن عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است.




 خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تحقق شعار استقلال٬ آزادی٬ جمهوری اسلامی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است که مهمترین دستاورد آن عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید عظیمی ظهر شنبه در دبیرستان پسرانه صدرا با بیان این مطلب اظهار داشت: دستاوردهای جدید علمی زیر سایه انقلاب و به برکت خون شهیدان رقم خورده و اصلی ترین وظیفه جوانان در مبارزه با دشمن ٬ تحصیل علم است.

وی با اشاره به جنایات فجیع تروریست ها در سوریه گفت: سخنگوی دولت آمریکا به جای آنکه حقوق میمون فرستاده شده به فضا را در کاوشگر پیشگام دنبال کند٬ باید این فجایع را ببیند و پیگیر آنها باشد.

عظیمی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن گفت: روز 22بهمن ٬ عید همه مردم ایران است ٬ چون با این انقلاب ما به جایی رسیده ایم که در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن و جایگاهی رفیع داریم٬ در حالیکه قبل از انقلاب و در زمان حاکمیت های غیر الهی فقط شاهد سرافکندگی و تزلزل حاکمان بودیم.

وی ادامه داد: این انقلاب توسط مردم شکل گرفت و مردم با وحدت خود به برکت اسلام از آن حمایت خواهند کرد.

وی همچنین ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با خون شهداست و حضور آحاد مردم مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان٬ مشارکت در جشن پیروزی و سهیم شدن در آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مورد جایگاه والای قرآن افزود: قرآن شفا و درمان دردها و آلام روحی٬ روانی و حتی جسمی است که کامل ترین برنامه زندگی فردی و اجتماعی را ارائه می دهد به شرط آنکه مطیع آن بود.


نوشته شده در   شنبه 21 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode