ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1391     |     کد : 49380

پيروزي بر دشمنان با وحدت ملت در زير پرچم ولايت فقيه حتمي است

حجت الاسلام حميد عظيمي گفت: پيروزي بر دشمنان با وحدت ملت در زير پرچم ولايت فقيه حتمي است و به همان اندازه ايجاد تفرقه و زاويه از محور ولايت فقيه شكننده و جبران ناپذير است.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:
پيروزي بر دشمنان با وحدت ملت در زير پرچم ولايت فقيه حتمي است
حجت الاسلام حميد عظيمي گفت: پيروزي بر دشمنان با وحدت ملت در زير پرچم ولايت فقيه حتمي است و به همان اندازه ايجاد تفرقه و زاويه از محور ولايت فقيه شكننده و جبران ناپذير است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي طي سخناني به مناسبت سالگرد پيروز ي انقلاب اسلامي گفت: 22 بهمن 57 ٬ روز تجلي اراده خداوند متعال و پيروزي اقشار مختلف مردم شريف ميهن اسلامي بر استعمار طاغوت و دشمنان خارجي و استبداد داخلي بود.


حجت‌الاسلام عظيمي افزود:اين انقلاب تكه‌اي زرين از تاريخ اديان آسماني، كه تكرار و امتداد بت شكني حضرت ابراهيم، نبي مكرم اسلام و انبياء الهي است و پيروزي انقلابي كه در نوع خود در بستر تاريخ اين كشور چه قبل از ظهور و چه بعد از ظهوربي نظير است و همتاي اين انقلاب را نمي‌توان در سوابق اين کشور مشاهده کرد ٬ آنچه در اين مقوله حائز اهميّت است علل محدثّه چنين پيروزي اعجاب برانگيز است٬ که با نظر حضرت حق حاصل شد.


وي ادامه داد: اين پيروزي به خاطرعدم تفرقه و وحدت اقشار مردم با انواع سلايق سياسي که با محوريت فقيه عادل جامع الشرايط و رهبري امام راحل و با ولايت فقهي و سياسي ايشان و همچنين انگيزه ديني و اسلام خواهي مردم متدين و در خواست حاكميت خود مردم در قالب جمهوريت و اسلاميت با بالاترين راي در رفراندوم ٬ به‌وجود آمد.


وي همچنين تصريح كرد: يقيناً آنچه كه اين پيروزي شيرين و بزرگ و خواست‌هاي آلاله به خون خفته شهيدان انقلاب شكوهمند اسلامي را ضمانت مي كند به عبارتي علل مبقيه اين پيروزي و اين انقلاب همان علل محدثه آن است و آن وحدت و يكپارچگي آحاد مردم با بصيرت و تمسك به عروة الوثقي اين مسير طولاني و چنگ زدن به فرامين ولي فقيه زمان و حفظ انگيزه هاي ديني و اسلامي است.


مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در پايان خاطر نشان كرد:راهپيمايي 22 بهمن تجديد ميثاق با انگيزه هاي اين قيام الهي است و حضور آحاد مردم شهيد پرور٬ مشارکت در جشن پيروزي حاکميّت الله است.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode