ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391     |     کد : 48810

آیت الله مجتهد شبستری: مردم نباید دودستی و تفرقه مسئولان آسیب ببینند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفرقه و دودستی مسئولان هیچ دردی از مردم را دوا نکرده و مشکلات آن ها را چندین برابر می کند.



خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفرقه و دودستی مسئولان هیچ دردی از مردم را دوا نکرده و مشکلات آن ها را چندین برابر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: با آغاز هفته وحدت، مسئولان نیز باید با هم متحد و یک فکر شده و اگر تفرقه ای دارند نباید آن را به طرف مردم بکشانند.

وی ادامه داد: اخیرا در جلسات مشترک دولت و مجلس راهکارهایی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور پیش بینی شده است اما تشکیل این چنین جلساتی نباید به شکل مقطعی باشد بلکه در تمامی مراحل وحدت قوای سه گانه امر واجب و به نفع مردم کشور است.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: گرانی های اخیر سبب شده مردم در تامین معیشت با مشکلات زیادی مواجه شده و این تورم موجب سخت تر شدن زندگی برای مردم مخصوصا مستضعفان جامعه شده است.

وی ادامه داد: مردم کشور ثابت کرده اند در هر شرایطی حامی دولت بوده و در تمامی صحنه های حساس حضور داشته اند به همین دلیل مسئولان نیزباید در مقابل این همه ایثار اهتمام بیشتری برای تامین معیشت مردم داشته باشند.

امام جمعه تبریزدر خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: دولت اصرار زیادی برای اجرای این طرح دارد در حالیکه با اجرای این طرح نرخ حامل های انرژی بیشتر شده و مردم حتی در پرداخت هزینه اب وگاز خود دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود:با توجه به نظرسنجی های مختلفی که در این خصوص از مردم شده است خود ملت نیز راضی به اجرای طرح این چنینی نیستند زیرا افزایش یارانه ها سبب افزایش قیمت کالاها خواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: نزدیکی به زمان انتخابات و همچنین اعمال تحریم های شدید از سوی دشمنان از جمله عواملی است که ایجاب می کند مسئولان سه قوا باهم متحد و همدل باشند.


نوشته شده در   جمعه 6 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode