ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1391     |     کد : 48688

آذربایجان شرقی پتانسیل لازم برای ارتقای صنعت نفت کشور را دارد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن واحدهای صنعتی معتبر می تواند گامهای موثری برای پیشرفت و ارتقای صنعت نفت کشور بردارد.


خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن واحدهای صنعتی معتبر می تواند گامهای موثری برای پیشرفت و ارتقای صنعت نفت کشور بردارد.


به گزارش خبرنگار مهر، احمد علیرضا بیگی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با مدیران صنعت نفت کشور اظهار داشت: اقتصاد کشور به دلیل نفت خیز بودن بستگی بسیار زیادی به حوزه نفت دارد و این امرسبب حساسیت ویژه بر روی این منبع اقتصادی کشور شده است.

وی ادامه داد: با وجود تحریمات شدید اقتصادی دشمنان نظام، توجه به این عامل اقتصادی و رفع مشکلات فرآوری نفت از جمله اموری است که سبب بی اثر شدن اینگونه نقشه های دشمنان می شود.

بیگی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: جهاد اقتصادی که به عنوان سرمشق اقتصادی در بین تمام اقشار جامعه قرار گیرد از جمله تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است که باید برای نهادینه کردن این فرهنگ در میان تمام مردم جامعه تلاش های موثری انجام دهیم.

وی افزود: تمام کشورهای دنیا هم اکنون با بحران های اقتصادی مواجه هستند که در این میان مردم ایران با روحیه خودباوری و ایستادگی که دارند از این مرحله حساس نیز سربلند خارج می شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص امکانات مناسب استان برای سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نفت گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی نفت ایران و استان آذربایجان شرقی، سهم این استان از فعالیت‌های حوزه صنعت نفت افزایش یافته و شرکت ملی نفت فرصت‌های سرمایه گذاری را در اختیار استان قرار می دهد.

وی ادامه داد: انعقاد این تفاهم نامه سبب ایجاد شکوفایی اقتصادی و همچنین فرصت های شغلی بیشتر در استان خواهد شد.

بیگی افزود: استان آذربایجان شرقی دارای پتانسیل بسیار مناسبی در حوزه صنعت است و با استفاده از بهره گیری تمام توان بومی می تواند راه را برای پیشرفت بیشتر در حوزه اقتصاد کشور فراخ تر کند.

به گزارش مهر، در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین استان آذربایجان شرقی و شرکت ملی نفت ایران به امضا رسید که بر اساس آن سهم این استان از فعالیت‌های حوزه صنعت نفت افزایش می‌یابد.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode