ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 بهمن 1391     |     کد : 48584

پرداخت حق و حقوق شهروندان محور اصلی بودجه سال آینده شهرداری تبریز

شهردار تبریز توجه جدی به پرداخت حق و حقوق و مطالبات قانونی شهروندان از سوی شهرداری را مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد لایحه بودجه سال آینده شهرداری اعلام کرد.


 خبرگزاری مهر: شهردار تبریز توجه جدی به پرداخت حق و حقوق و مطالبات قانونی شهروندان از سوی شهرداری را مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد لایحه بودجه سال آینده شهرداری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین که در جمع مدیران ارشد شهرداری با اعلام این خبر افزود: مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر توجه و تأکید وی‍ژه‌ای به امر پرداخت مطالبات و حق و حقوق قانونی شهروندان از شهرداری داشته و تمام تلاش خود را بر تحقق این هدف متمرکز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده مطالبات شهروندان از شهردای مربوط به تملک املاک و اراضی شهروندان از طرف شهرداری در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی به ویژه در مسیرگشایی‌هاست و این امر که ارتباط مستقیمی با ارتقای سطح رضایتمندی مردم دارد به عنوان یک سیاست اصلی و رویکرد مهم در تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به تمامی مناطق شهرداری تأکید شده است که در تدوین بودجه‌های پیشنهادی خود ، همانند سنوات قبل ، فصل مشخصی برای پرداخت مطالبات و حق و حقوق شهروندان در بودجه اعلامی اختصاص دهند و این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای سبز در 1250 هکتار فضای خالی شه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به هفته هوای پاک با اعلام این خبر افزود: هدف از این برنامه‌ریزی تلاش برای افزایش سرانه فضای سبز شهری ، تأمین هوای پاک برای شهروندان ، بسترسازی برای کاهش آلودگی هوا و نیز زیباسازی و توسعه شهری است و در این راستا با اخذ مجوزهای لازم ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز با همکاری شهرداری‌های مناطق و بدون توجه به موضوع مالکیت اقدام به کاشت گونه‌های مختلف فضای سبز در فضاهای خالی شناسایی شده خواهد کرد.

عبداله تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از آغاز مراحل اجرایی طرح کاشت محوطه‌های ادارات ، سازمان‌ها و نهادهای استان از سوی این مجموعه خبر داد و افزود: از زمان آغاز مراحل اجرایی این طرح تاکنون 30 هکتار از اراضی دانشگاه ، 50 هکتار از اراضی پایگاه دوم شکاری ، 10 هکتار از اراضی فرودگاه ، 15 هکتار از اراضی پدافند هوایی و 10 هکتار از زمین‌های متعلق به راه‌آهن آذربایجان کاشته شده و در ادامه نیز نسبت به توسعه این طرح در ادارات و سازمان‌های دیگر اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در عین حال از کاشت 100 هکتار از اراضی محدوده خاوران توسط این سازمان نیز خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال نسبت به تحقق 100 درصدی طرح کاشت 5 میلیون اصله درخت و نهال در سطح شهر تبریز اقدام کنیم.

معرفی آثار مرحله نخست جشنواره سراسری نقاشی مکتب تبریز

دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری نقاشی مکتب تبریز اعلام کرد: آثار مرحله نخست آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره نقاشی مکتب تبریز از سوی هیات انتخاب جشنواره اعلام شد.

در گزارش دبیرخانه جشنواره نقاشی مکتب تبریز، با تاکید بر این موضوع که برگزاری چنین رویدادهایی باعث رونق و پویایی هنر نقاشی در کشور و منطقه شده است عنوان شده است: این جشنواره تلاشی جهت ایجاد تبادلات فرهنگی وهنری بین مردم و هنرمندان است تا بتوان از رهگذر آن هنر بومی ومنطقه ای نیز تجلی و نمود یابد.

دبیرخانه این جشنواره ضمن تشکر از عموم هنرمندان نقاش که در نخستین جشنواره نقاشی مکتب تبریز شرکت کرده اند اعلام کرد: جشنواره به کمک اعضای هیات علمی خود در راستای کیفیت بخشی و پویاتر نمودن فضاهای رقابتی جشنواره براساس مفاد مندرج در فراخوان از میان آثار رسیده 175 قطعه اثر را شایسته حضور در بخش نمایشگاه و نهایی مسابقه دانسته است.

اعضای خانه های تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منصوب شدند

طی نشستی اعضای خانه های تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منصوب شدند و به مدت شش ماه فعالیت آنها در قالب این خانه ها رسمیت یافت.

در نشست اعضای خانه های تخصصی سازمان که روز گذشته در محل خانه هنرمندان سازمان برگزار شد، اعضای 15 گانه خانه تخصصی سازمان نیز ضمن ارائه دیدگاه های خود در راستای فعالیت های خانه های تخصصی خود نسبت به ارائه طریق در این خصوص پیشنهاداتی ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، در این نشست با بیان اینکه خانه های تخصصی سازمان به مثابه بازوی فکری و اجرایی سازمان برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در شهر می باشد افزود: سازمان از سال گذشته با تاسیس و راه اندازی خانه های تخصصی گامی در راستای تعالی بخشی به فعالیت های خود سامان داد.


نوشته شده در   دوشنبه 2 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode