ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 بهمن 1391     |     کد : 48499

استعفای شهردار تبریز/ متروی تبریز تا مهرماه سال آتی راه اندازی نمی شود

شهردار کلانشهر تبریز گفت: در زمان انتخابات شورای شهر تبریز ، برای همیشه از سمت خود استعفا داده و عرصه را به جوانان خواهم سپرد.



 خبرگزاری مهر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: در زمان انتخابات شورای شهر تبریز ، برای همیشه از سمت خود استعفا داده و عرصه را به جوانان خواهم سپرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نوین قبل از ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات شورای شهر تبریز استعفا خواهم داد و اگر شهردار جایگزینی انتخاب نکردند تا سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری خواهم ماند.

وی افزود: عرصه را به جوانان خواهم سپرد تا با افکاری جوانتر ، شهر تبریز که به عنوان زیباترین و توسعه یافته ترین شهر ایران از سوی سازمان ملل انتخاب شده را مدیریت کند.

نوین در ادامه با اشاره به عملکرد هفت ساله شهرداری تبریز اظهار کرد: حدود پنج هزار پروژه ریز و کلان با اعتباری افزون شش هزار و 500 میلیارد تومان در طول این هفت سال در شهرداری تبریز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال نیز با اعتباری افزون بر 110 میلیارد تومان بیش از 50 پروژه عمرانی اعم از مجتمع ورزشی هتل لاله با مرکزیت سالن همایش ، مجتمع تجاری والمان و مشروطه ، هفت کتابخانه ، سه زمین ورزشی چمن ، 10 پل عابرگذر و چندین طرح دیگر در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه در سال های گذشته در بحث ساخت سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر کوتاهی شده بود ، اظهار داشت: از جمله نیازهای اولیه که از آن غافل بودیم ساخت سرویس بهداشتی در سطح شهر بود که در دهه فجر از یکصد سرویس بهداشتی تعهد شده ، 30 سرویس بهداشتی در کلانشهر تبریز افتتاح می شود.

وی در خصوص توسعه فضای سبز شهری تبریز نیز تصریح کرد: در سال 83 تنها هفت هزار مترمربع شهر تبریز از فضای سبز بهرمند بود که امسال آن رقم به 16 هزار مترمربع رسیده است و در سال جاری نیز دومین مرحله درخت کاری با کاشت پنج میلیون نهال ادامه خواهد داشت.

علیرضا نوین در ادامه در خصوص ترمینال بزرگ تبریز نیز گفت: این پروژه نیز در 12 فرودین ماه سال آتی به بهره برداری می رسد.

متروی تبریز تا مهرماه سال آینده راه اندازی نمی شود

شهردار تبریز در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون واگن ها و قطار شهری از کشور چین به کشتی نزده شده ، اظهار کرد: به رغم اینکه برخی از دوستان خبر از راه اندازی مترو در خردادماه سال آتی می دهند ، با احتیاط می توان گفت متروی تبریز تا مهرماه 92 راه اندازی نمی شود.

وی در ادامه به افزایش سه برابری قیمت های خرید اتوبوس اشاره کرد و گفت: با این وجود ، شهرداری تبریز 50 اتوبوس دیگر را به ناوگان حمل و نقل عمومی خود اضافه خواهد کرد.

وی در خصوص بازی های آسیایی فوتبال در تبریز نیز اشاره کرد و گفت: در نقاط مختلف شهر غرفه های دائم و موقتی در موضوع فوتبال تراکتورسازی نصب می کنیم

زلزله در کمین تبریز است

علیرضا نوین درخصوص خطر زلزله در تبریز نیز گفت: شهرداری تبریز تاکنون مکان اسکان بیش از 10 هزار نفر را آماده کرده ولی این جوابگوی مردم تبریز نیست و باید با کمک وزرات کشور این رقم به 100 هزار نفر افزایش یابد.

وی در خصوص حاشیه نشینی تبریز نیز اظهار کرد: هم اکنون دو هزار حاشیه نشین تبریزی داریم که می توان آنها را به مسکن مهر سهند و شهرک خاوران تبریز هدایت کنیم به شرطی که مردم به شهرداری تبریز مثل همیشه اعتماد کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode