ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391     |     کد : 45937

غدير بسان چشمه‌اي بايد در طول اعصار مختلف تا ظهور حضرت مهدي(عج) جريان يابد

مديرکل تبليغات اسلامي استان در جشن عيد غدير گفت: غدير بسان چشمه‌اي جاري بايد در طول اعصار مختلف تا ظهور حضرت مهدي(عج) جريان داشته باشد.

مديرکل تبليغات اسلامي استان در جشن عيد غدير گفت: غدير بسان چشمه‌اي جاري بايد در طول اعصار مختلف تا ظهور حضرت مهدي(عج) جريان داشته باشد.


به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي، حجت‌الاسلام حميد عظيمي مدير کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي در همايش بزرگ غدير در سراب گفت: غدير بسان چشمه‌اي جاري بايد در طول اعصار مختلف تا ظهور حضرت مهدي(عج) جريان داشته باشد.


مدير کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي با يادآوري وظيفه پدران شيعه در بازگويي جريان و واقعه غدير به فرزندان خود افزود: اگر به درستي غدير را به نسل‌هاي بعدي تببين نکنيم، در حق علي (ع) و مکتب شيعه کوتاهي کرديم.


حجت‌الاسلام عظيمي با بيان فرازهايي از خطبه غدير تصريح کرد: پيامبر اسلام بارها بر حق امامت و ولايت علي(ع) و نيز فرزندانش تاکيد کردند.


وي با اظهار تاسف از اينکه در آن زمان مردم حق را از باطل و سره را از ناسره تشخيص ندادند، بيان داشت: حرف‌هاي پيامبر(ص) و طرف خطاب ايشان فقط در مردمان حاضر خلاصه نمي‌شد بلکه پيامبر بزرگ اسلام با تمام امت خود تا قيام قيامت سخن مي‌گفت و غدير اتمام حجتي با همه مردم بود.


مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي با طرح اين پرسش که چرا با وجود تاکيدات مداوم رسول گرامي اسلام امامت و ولايت به خلافت و پادشاهي منتهي شد ابرازداشت: زماني که معاويه بر منبر پيامبراکرم (ص) نشست و امامان شيعه به حاشيه رانده شدند، انحراف در مسير راستين اسلام صورت گرفت و اکنون نيز جدال بين ولايت و حقيقت با پادشاهي و نيرنگ ادامه دارد.


وي همچنين با اشاره به سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکاي جهانخوار گفت: دانشجويان پيرو امام و ولايت با دورريختن لانه فساد و توطئه چيني انقلاب نوپاي اسلامي را بيمه کردند.


مراسم جشن عيد غدير به همت سپاه ناحيه سراب و همکاري ستاد بزرگداشت غدير شهرستان سراب و اداره تبليغات اسلامي مراسم بازسازي و شبيه خواني غدير با همکاري گروه‌هاي مختلف هنري و فرهنگي در سالن 3 هزار نفري تربيت بدني سراب اجرا شد.


نوشته شده در   سه شنبه 23 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode