ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 آبان 1391     |     کد : 45886

برترین‌های عرصه میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربابجان‌شرقی گفت: برترین‌های عرصه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان که موفق به ارائه بهترین عملکردها شده‌اند، طی مراسمی مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربابجان‌شرقی گفت: برترین‌های عرصه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان که موفق به ارائه بهترین عملکردها شده‌اند، طی مراسمی مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در جمع هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: نقش‌آفرینان و افراد موثر بر این سه حوزه در استان، در آیین گرامیداشتی با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: این آیین تجلیل همزمان با رونمایی از ثبت ملی مراسم عزاداری بازار تاریخی تبریز و با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور برگزار و از فعالان و افراد برجسته و اثرگذار آذربایجان‌شرقی قدردانی خواهد شد.

محمدی اظهار کرد: در قالب این مراسم، تجلیل از سرمایه‌گذاران نمونه حوزه‌های گردشگری در استان، هنرمندان و کارآفرینان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و میراث‌داران و مرمت‌گران برجسته آثار تاریخی آذربایجان‌شرقی انجام می‌گیرد.

محمدی، رشد این سه حوزه را در استان طی چند سال اخیر بسیار چشمگیر و قابل توجه خواند و گفت: توسعه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی طی این چند سال مدیون تلاش بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، مرمت‌گران و میراث‌داران و حضور همه‌جانبه هنرمندان صنایع‌دستی بوده است.

وی موفقیت‌های چند سال اخیر آذربایجان‌شرقی مانند کسب رتبه نخست جذب گردشگر خارجی در سال گذشته، دریافت لوح تقدیر این سازمان از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی به علت اشتغالزایی فراتر از تعهد در زمینه‌هایی نظیر صنایع‌دستی، احیای برخی از رشته‌های رو به فراموشی صنایع‌دستی و نیز موفقیت چشمگیر در نهضت مرمت مساجد و ابنیه و آثار تاریخی را حاصل تلاش جمعی تمام دست‌اندرکاران این حوزه‌ها عنوان کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode