ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391     |     کد : 42478

برنامه ريزي فرهنگي در آذربايجان شرقي نبايد تنها معطوف به مرکز استان باشد

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:دستگاههاي فرهنگي بايد از کار فرهنگي در شهرستان هاي استان غافل نشوند و در کنار مرکز استان متناسب با جمعيت موجود فعاليت هايي نيز صورت گيرد.

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:دستگاههاي فرهنگي بايد از کار فرهنگي در شهرستان هاي استان غافل نشوند و در کنار مرکز استان متناسب با جمعيت موجود فعاليت هايي نيز صورت گيرد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي استان با اعلام اين خبر گفت: متاسفانه در جامعه کنوني مشکلات فرهنگي بيش از قبل در جامعه اسلامي ايران خود را نشان مي دهند .


وي افزود: بايد فعالين فرهنگي با کمک دستگاه هاي ذيربط دست به دست هم دهند و مشکلات فرهنگي موجودرا حل کنند.


حجت الاسلام حميد عظيمي گفت: در ماه رمضان ما شاهد اين بوديم که بسياري از افراد عملا" تظاهر به روزه خواري مي کردند و قوه قهريه مثل نيروي انتظامي آن چنان که بايد و شايد انتظار داشتيم برخورد جدي با روزه خواران نداشت.


وي افزود: تساهل و تسامح دراجراي حدودالهي و احكام ديني و مذهبي صحيح نيست و مسلمانان نبايد در مقابل اين امر ساکت بنشينند.


وي در ادامه سخنان خود گفت: بازبيني براي وضعيت روزه خواران بايد در اهم فعاليت هاي نيروي انتظامي و اداره کل تبليغات اسلامي قرار گيرد تا در سال هاي آتي تبعات منفي اين عمل شرم آور کاهش يابد.


وي در بخش ديگري از سخنان خود در رابطه هفته کرامت گفت: امسال هفته کرامت مقارن شده است با شروع سال تحصيلي که بايد بحث جشن و سرور در اين هفته بهتر و با کيفيت تر از سال هاي قبل برگزار شود.


حجت الاسلام عظيمي در خصوص برنامه هاي تبليغات اسلامي و شوراي هيئات مذهبي به مناسبت شهادت امام صادق (ع) گفت: در شب شهادت اين امام همام برنامه عزاداري و سينه زني در مساجد استان برگزار خواهد شد و هرگونه عزاداري خياباني به غير از روز شهادت و تعطليل جايز نيست.


شايان ذکر است در خاتمه اين جلسه ، حجت الاسلام عظيمي ضمن شنيدن نظرات فعالين فرهنگي در اين زمينه از برگزاري جشن روز دختر به مناسبت هفته کرامت در مصلاي اعظم تبريز خبر داد.


نوشته شده در   شنبه 18 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode