ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 شهريور 1391     |     کد : 42338

میزان وقوع جرایم خشن در آذربایجان‌شرقی صفر است

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: وقوع جرایم خشن (زورگیری، آدم‌بایی، گروگانگیری و سرقت مسلحانه) در استان وجود ندارد.

 جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: وقوع جرایم خشن (زورگیری، آدم‌بایی، گروگانگیری و سرقت مسلحانه) در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل اسماعیل‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران تبریز با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: از نظر احساس امنیت آذربایجان‌شرقی دومین استان کشور است.

وی با بیان اینکه در سرقت خودرو در استان با افزایش مواجه هستیم، افزود: این امر به علت کم‌توجهی مالکان و پایین بودن امنیت خودروها است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر جرمی که در استان اتفاق می‌افتد در 72 ساعت سرنخ‌ها به وجود آمده و کشف می‌شود.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در شهر تبریز 75 درصد جرائم اتفاق افتاده کشف شده است. گفت: 75 درصد جرایم صورت گرفته در استان در سال‌جاری کشف شده است

خلاهای قانونی برای مبارزه با مواد مخدر وجود دارد

وی با اشاره به اینکه 16 نهاد متولی مبارزه به مواد مخدر هستند، افزود: برخی سازمان‌ها آنچنان که باید و شاید به ماموریت‌های خود در این ارتباط‌ عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس به تکلیف خود در جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آلوده عمل می‌کند، افزود: به علت محدودیت‌ها، برخی ارگان‌های مسئول در مبارزه با مواد مخدر نمی‌توانند به ماموریت‌های ذاتی خود عمل کنند.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: در این ‌ارتباط کم‌کاری ارگان‌های دیگر به حساب نیروی انتظامی نوشته می‌شود و مردم نیروی انتظامی را مقصر می‌دانند.

وی از افزایش سه درصدی کشف مواد مخدر در پنج ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برای موفقیت های بیشتر نیازمند همکاری عمومی هستیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode