ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 شهريور 1391     |     کد : 41711

دولت و ملت شريك درغم مردم آذربايجان هستند

رييس جمهور در حاشيه بازديد از دو روستاي زلزله زده زغن آباد و زنگ آباد از توابع شهرستان ورزقان كه كانون اصلي زلزله بودند ...

رييس جمهور دربازديد از مناطق زلزله زده:
دولت و ملت شريك درغم مردم آذربايجان هستند
جام جم آنلاين: رييس جمهور در حاشيه بازديد از دو روستاي زلزله زده زغن آباد و زنگ آباد از توابع شهرستان ورزقان كه كانون اصلي زلزله بودند در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه دولت و همه ملت ايران در غم مردم آذربايجان شرقي شريك هستند و مي خواهند در جهت رفع مشكلات مردم زلزله زده ياري رسانند، گفت: اميدوارم زندگي مردم در مناطق زلزله زده هر چه سريعتر آرامش مورد نظر خود را پيدا كند.وي افزود: ان شاءالله روند خدمت رساني به مردم اين مناطق سرعت بيشتري خواهد يافت و اگر نواقصي هم وجود دارد با كمك مردم و همياري همه دستگاه ها برطرف شود .
به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروزدر جريان سفر به استان آذربايجان شرقي با اشاره به اينكه زلزله در منطقه وسيعي شكل گرفته و در حقيقت به واسطه اين زلزله همه ضوابط اجتماعي و زندگي مردم بر هم خورده است، ‌گفت: زلزله حادثه اي است كه با پيشامد آن همه ناراحت و غصه دار مي شوند اما امروز همه ملت بسيج شده اند تا با كمك خود هر چه زودتر آن ميزان از آثاري را كه قابل رفع است برطرف كنند.

وي با بيان اينكه در اثر اين زلزله جمعي از هموطنان ما از دنيا رفتند كه جاي آنها ديگر پر نخواهد شد، تصريح كرد: ‌اميدوارم خداي متعال ، رحمت و بركات خود را بر بازماندگان نازل كرده و به شيوه ديگري اين خسارت ها جبران شود.

رييس جمهور با بيان اينكه همه خواهان كمك رساني و تلاش هستند تا شرايط را به وضعيت مناسب برسانند، خاطر نشان كرد: از مهمترين كارها در مناطق زلزله زده، بازسازي منازل مسكوني است؛ زيرا همانگونه كه مقام معظم رهبري اشاره داشتند سرما در اين مناطق زودرس است و بايد هر چه سريعتر كار احداث منازل و كمك رساني به مردم انجام شود.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ‌همه بايد بسيج شويم تا خانه هاي مردم به سرعت در اين مناطق ساخته شود ، اظهار داشت: كارهايي شروع شده و امروز نيز در جلسه اي كه با مسئولان داريم چند تصميم كلان و اساسي در راستاي سرعت دادن به روند كارها در مناطق زلزله زده خواهيم داشت تا قبل از رسيدن سرما و آسيب رساندن به مردم بتوانيم خانه ها را آماده و براي دام و احشام مردم نيز فكر مناسبي داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه مردم مناطق زلزله زده به لحاظ ايماني، فرهنگي و توانايي هاي فردي و اجتماعي بسيار قوي هستند و مي دانند چگونه با طبيعت اين مناطق زندگي كرده و از همين مناطق روزي خود را به دست بياورند، گفت: دولت ،‌ مردم و اهالي مناطق زلزله زده بايد دست به دست هم داده و كمك كنيم تا اين منطقه را بهتر از قبل بسازيم .

احمدي نژاد با بيان اينكه خانه هاي روستاهاي زلزله زده به گونه اي بود كه اگر زلزله هم نمي آمد بايد بازسازي مي شد، خاطر نشان كرد: امروز طرح مقاوم سازي مسكن در سراسر كشور در حال اجراست و هر نقطه اي از كشور كه تاكنون مقام سازي شده اگر در آن مناطق زلزله اي رخ داده از لحاظ زندگي انساني تقريبا با مشكلي مواجه نبوده ايم .

رييس جمهور اظهار اميدواري كرد : مناطق زلزله زده به گونه اي ساخته شود كه به شهرها و روستاهاي الگو و نمونه تبديل شده و وضعيت مردم به شرايط عادي برگردد.

رييس جمهور همچنين خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي و هماهنگي هايي كه با مسئولان آواربرداري در مناطق زلزله زده به عمل آمده مقرر شده عمليات آواربرداري با نظارت مردم به گونه اي انجام شود كه حداكثر وسايل و اموال مردم مورد استفاده قرار گيرد.

دكتر احمدي نژاد همچنين بر لزوم رفع مشكلات بهداشتي و آبرساني به مناطق زلزله زده تاكيد كرد.


نوشته شده در   جمعه 3 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode