ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 مرداد 1391     |     کد : 41333

به خطر انداختن سنگرهاي مقاومت خيانت به غزه و فلسطين است

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با انتقاد از همراهي برخي از کشورهاي مسلمان با صهيونيسم افزود:به خطر انداختن سنگرهاي مقاومت،خيانت به غزه ، فلسطين،اعراب و جهان اسلام است.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با انتقاد از همراهي برخي از کشورهاي مسلمان با صهيونيسم افزود:به خطر انداختن سنگرهاي مقاومت،خيانت به غزه ، فلسطين،اعراب و جهان اسلام است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي با اشاره به سخن مشهور حضرت امام خميني (ره) که مي فرمايند:فلسطين پاره تن اسلام است و روز قدس روز مسلمانان است افزود:پيامبرگرامي اسلام فرمودند:مودت مسلمانان با همديگر مانند اعضاي بدن است که هر کجاي بدن درد کند موجب درد و آزار اعضاي ديگر مي شود و اين بدين معناست که ضرر و دردي که در جهان اسلام ,برادران مسلمان متحمل مي شوند مثل اين است که تمام جهان اسلام با آن درد و مصيبت مواجه هستند.


وي در ادامه سخنان خود به حديثي از پيامبر گرامي اسلام با اين مضمون اشاره کرد :هرگاه صداي مسلمان مظلومي شنيده شود و مسلمان ديگري به وي ياري نرساند مسلمان نيست.

وي افزود : در اين پيام رسول الله مرز جغرافيايي نشناخته و مرز جغرافيايي مسلمانان را مرز اسلام دانسته است.


عظيمي گفت :هرکجا اسلام در خطر باشدوظيفه آحاد مسلمانان است که به آنان ياري رسانند و در اين ميان اختلافات مذهبي نبايد مانع باشد و شيعه و سني بايد در حفظ و حراست از قرآن و اسلام به يکديگر کمک کنند همچنان که مسلمانان سني فلسطيني از مسلمانان شيعه اين منطقه حمايت مي کنند.

وي ابراز داشت که امروز در بازار مکاره سياسي صهيونيست ها،آمريکا و امپرياليسم دست به دست هم داده اند تا اسلام را نابود کنند امروز غزه فردا سوريه پس فردا هر جايي که نامي از اسلام باشد.

حجت الاسلام عظيمي ابراز داشت:آيا وقت آن نرسيده است که به تعبير حضرت امام (ره)، جهان اسلام يد واحده در مقابل زياده خواهي هاي دشمنان اسلام شوند؟آن چه که فلسطيني را بعد از يکصد و اندي سال به اين فلاکت انداخته و اولين قبله مسلمين مورد هتک صهيونيست هاي نژاد پرست قرار گرفته است. بي عرضگي سران کشورهاي اسلامي،عربي است که به جاي مقاومت به سوي صهيونيسم اولين دشمن اسلام دست سازش دراز مي کنند و قراردادهاي ننگين متعدد با صهيونيسم و امپرياليسم آمريکا در قالب کمپ ديويد ,اسلوو غيره .دليل محاصره امروز غزه و فلسطين و تحريمهاي جهان اسلام است.

عظيمي تصريح کرد:آن چه مايه نجات اين تکه مقدس زمين اديان آسماني است مقاومت و مبارزه در برابر زياده خواهي هاي صهيونيسم و سردمداران کشور جعلي اسرائيل و حکومت غاصب آمريکاست که به نظر مي رسد اين امر در همين نزديکي ها با ياري خداوند بزرگ محقق خواهد شد و اين وعده اي است که در آن شکي نيست.

وي ادامه داد: پيش بيني هاي امام عظيم الشان به عنوان بنيانگذار راهپيمايي روز جهاني قدس با صدور آراي اسلامي و انقلابي اين بزرگ معمار انقلاب شکوهمند اسلامي دست يافتني است.

امروز تز امام لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است به صورتي که تمام تحليلگران و کارشناسان سياسي دنيا و حتي خود صهيونيست ها و آمريکا ئيها بدين مطلب اذعان دارند که ما امروز مات رهبري هاي امام و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي هستيم , گو اينکه نقشه راه آمريکا و صهيونيسم قبل از اجرا از طرف رهبري نظام پنبه شده است.

وي در پايان با انتقاد از همراهي برخي از کشورهاي مسلمان با صهيونيسم افزود:به خطر انداختن سنگرهاي مقاومت ,خيانت به غزه و فلسطين است.


نوشته شده در   جمعه 27 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode