ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1391     |     کد : 40560

از تولید ملی شرط اساسی واقعی شدن شرایط اقتصادی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تمام توان خود را به موضوع استقلال اقتصادی معطوف کرده و باید به دولت فرصت داد مدیریت اقتصادی خود را اعمال کند.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تمام توان خود را به موضوع استقلال اقتصادی معطوف کرده و باید به دولت فرصت داد مدیریت اقتصادی خود را اعمال کند.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد علیرضابیگی شامگاه دیروز چهارشنبه در همایش روحانیون شهرستان بستان آباد با تاکید بر اینکه باید خود را با شرایط واقعی اقتصاد آزاد تطبیق دهیم، افزود: حمایت از تولید ملی شرط اساسی واقعی شدن شرایط اقتصادی و بهره وری بیشتر امکانات و سرمایه های ملی است و هرچه در موضوع تولید ملی متمرکز شویم باز هم ظرفیت های فراوانی در این زمینه داریم.

وی تاثیرگذاری موضوعات اقتصادی بر شئون مختلف جامعه را غیرقابل انکار دانست و گفت: کشور ما در شرایط کنونی درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان انقلاب اسلامی شده و بر همین اساس مقام معظم رهبری، راهبردهای اقتصادی را به عنوان محور تلاش مسئولان کشور در چند سال گذشته تعیین کرده اند.

بیگی اجرای هدفمندی یارانه ها را گامی به سمت واقعی شدن شرایط اقتصادی عنوان کرد و افزود: تحقق کامل قانون هدفمندی یارانه ها می توانست موجب رونق اقتصادی و توانمندشدن گروه های ضعیف جامعه شود؛ اما متاسفانه این طرح گرفتار منازعات سیاسی شد و دولت فرصت پیدا نکرد گام های بعدی آن را اجرا کند.

وی همراهی روحانیت با دولت در جهت آگاه سازی مردم و همراه کردن آنان با برنامه های اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: همراهی گروه های مرجع جامعه از جمله روحانیت به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند، اثرگذاری تصمیمات دولت را افزایش می دهد.

بیگی با اشاره به تمرکز دولت در موضوع توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی قابلیت پاسخ به نیاز اشتغال جوانان را دارد و اهل علم و روحانیون با استفاده از فرصت ارتباط با مردم و روشنگری در این خصوص باید کمک کنند تا جوانان برای ورود به عرصه کشاورزی آماده شوند.

وی اثرگذاری امکانات و منابع بخش کشاورزی را مستلزم کار جمعی و تجمیع اراضی دانست و از روحانیون خواست مردم را در خصوص ضرورت های این موضوع توجیه کنند.

بیگی با بیان این که دولت نسبت به روحانیون و علما احساس تعلق خاطر دارد، افزود: اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی از روحانیت نشأت گرفته و هرجایی که روحانیون حضور داشته اند اثرگذاری منابع و سرمایه ها را شاهد بوده ایم.


استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر تمرکز فعالیت های فرهنگی شهرستان ها با محوریت مصلا، آمادگی دولت را برای احداث خانه های عالم روستایی اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عظمت خود قرار دارد، افزود: دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی به خاطر انرژی هسته ای نیست و این موضوع تنها یک بهانه است؛ چرا که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان همواره وجود داشته و آنها با اسلام و دیانت ما مخالف هستند.

بیگی افزود: ظلم ستیزی ملت ایران الگوی همه ملت های جهان است و حرکت توفنده انقلاب اسلامی و الهام بخشی این انقلاب، تمام پایگاه های نظام سلطه را در منطقه به خطر انداخته است.

در این همایش چند تن از روحانیون حاضر نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مختلف پرداختند. 


نوشته شده در   جمعه 13 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode