ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391     |     کد : 38183

آذربایجان‌شرقی مقصد استان‌های همجوار و کشورهای همسایه است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان مقصد استان‌های همجوار و کشورهای همسایه در موضوع بهداشت و درمان است، مشارکت خیران در حوزه سلامت را راهگشا دانست.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان مقصد استان‌های همجوار و کشورهای همسایه در موضوع بهداشت و درمان است، مشارکت خیران در حوزه سلامت را راهگشا دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعداز‌ظهر امروز در دومین همایش خیران سلامت استان آذربایجان‌شرقی در تبریز، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در بحث خیران سلامت پیشتاز بوده است و اکنون توانسته‌ایم گام‌های اولیه را برای ایجاد یک مجموعه بزرگ درمانی با مشارکت خیران در استان برداریم.

وی افزود: دولت به سهم خود زمینه واگذاری یک زمین وسیع و مناسب که پاسخگوی این حرکت خیرخواهانه باشد را فراهم کرده است.

بیگی در ادامه جلب اعتماد خیران در بستر باورهای دینی را مولفه مهمی در پیشبرد امور خیرخواهانه دانست و گفت: دستاوردهای باارزشی به‌واسطه کارهای نوع‌دوستانه در حوزه سلامت کشور حاصل شده است که مایه مباهات و افتخار است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی مقصد استان‌های همجوار و کشورهای همسایه در موضوع بهداشت و درمان است، مشارکت خیران در حوزه سلامت را راهگشا دانست.

بیگی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر نقش‌آفرینی مجمع خیران سلامت و سپردن حوزه سلامت به‌دست مردم، ابراز امیدواری کرد ظرفیت خیران، تاثیر قابلیت‌های استان را در این حوزه، در سطح منطقه و فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی نشان دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه موضوع وقف قابلیت نقش‌آفرینی در حوزه سلامت و توسعه درمانی را دارد افزود: باید در خصوص تبیین زوایای مختلف وقف، اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد تا از این ظرفیت نیز در حوزه سلامت استفاده کنیم.


نوشته شده در   جمعه 26 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode