ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1391     |     کد : 38070

سفیران و رایزنان فرهنگی خارجی مسافران جاده ابریشم

رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم سفیران و رایزنان فرهنگی کشور های خارجی در ایران مسافران جاده ابریشم می شوند.

 رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم سفیران و رایزنان فرهنگی کشور های خارجی در ایران مسافران جاده ابریشم می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر ، تراب محمدی بعد از ظهر امروز سه شنبه تشریح کرد: با توجه به اهمیت نمایشگاه و حضور کشورهای مختلف جاده ابریشم، سفیران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف در ایران به عنوان مهمانان ویژه به این نمایشگاه بین المللی دعوت شده اند.

محمدی تشریح کرد: تمامی نمایندگی‌های خارجی، سفرا و شرکت‌های خارجی مستقر در ایران از دعوت‌ شدگان به نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی جاده ابریشم در تبریز محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: سفرای کشورهای مختلف جهان با حضور در این نمایشگاه با گوشه ای از صنایع دستی ایران و هنر و ظرفیت محصولات تولیدی مناطق مختلف کشورمان آشنا می شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد:این نمایشگاه بین المللی فرصت خوبی برای آشناسازی بازدیدکنندگان و نمایندگان کشورهای خارجی و همچنین مردم سراسر کشورمان با آداب و رسوم و فرهنگ و هنر اقوام مختلف ایران زمین است.

محمدی تصریح کرد:نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم به عنوان یکی از بزرگترین نمایش های صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، ظرفیت های صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران را در معرض دید عموم و علاقمندان قرار می دهد.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم با حضور هنرمندانی از کشورهای خارجی مانند مالزی، برونئی، ترکیه، چین، سوریه، تایلند و عراق و استان های سراسر کشور، از تاریخ اول تا پنجم تیر سال جاری در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode