ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 فروردين 1391     |     کد : 34478

سفر 800 هزار نفر به آذربایجان‌شرقی

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با انجام بیش از 800 هزار « نفر سفر» تا پایان روز دوم فروردین، از آغاز سفرهای نوروزی در استان، گردشگران بهار را به استان هدیه آوردند.


گردشگران نوروزی بهار را به آذربایجان‌شرقی هدیه آوردند
سفر 800 هزار نفر به آذربایجان‌شرقی 
دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با انجام بیش از 800 هزار « نفر سفر» تا پایان روز دوم فروردین، از آغاز سفرهای نوروزی در استان، گردشگران بهار را به استان هدیه آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی اظهار کرد: تا پایان روز دوم فروردین و از آغاز تعطیلات نوروزی یعنی 28 اسفند ماه تاکنون، بیش از 800 هزار « نفر سفر » در استان ثبت شده است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به آمار دریافت شده از مبادی ورودی استان از طریق شمارش خودروهای سواری و سرنشینان آن، کنترل تعداد مسافران اتوبوس‌ها و اعلام آمار پایانه‌های مسافربری در تمام شهرهای استان، قطارهای ورودی و هواپیماهایی که به مقصد شهرهای مختلف استان مشغول جابجایی گردشگران بودند، و آمار گردشگران اقامت گزیده در مراکز اقامتی همچون هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مدارس و کمپ‌های موقت این آمار به دست آمده است.

وی با اشاره به افزایش روز به روز گردشگران ورودی به استان خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر گردشگران روزهای نخست تعطیلات نوروزی، حاصل برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در طول سال گذشته به خصوص ماه‌های منتهی به نوروز و نتیجه تلاش و زحمات شبانه‌روزی تمام مسئولان، اعضای ستاد دایمی تسهیلات سفر استان و همکاری مردم شریف استان است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یادآور شد: هوای مطبوع بهاری آذربایجان‌شرقی، افزایش اطلاع‌رسانی، توسعه و بهبود امکانات و زیرساخت‌های گردشگری استان بخشی از عوامل حضور گسترده گردشگران نوروزی در آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود.

محمدی خاطرنشان کرد: در طی این ایام، حضور گردشگران در اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان به ویژه موزه آذربایجان و مسجد کبود، بازار جهانی تبریز و کلیسای سنت استپانوس نیز بسیار چشمگیر بوده است.

وی آذربایجان‌شرقی را در این ایام یکی از پرترددترین استان‌های کشور عنوان کرد و گفت: بنابر تجربه سال‌های قبل، موج سفر به استان آذربایجان‌شرقی در هفته دوم تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود و در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی شاهد حضور گردشگران بیشتری در استان خواهیم بود.


نوشته شده در   جمعه 4 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode