ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 فروردين 1391     |     کد : 34460

مهمترين ويژگي عصر حاضر دفاع مردم از ولايت است

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: مهمترين ويژگي عصر حاضر در تاريخ اسلام دفاع مردم مسلمان ايران از ولايت فقيه زمان است.

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: مهمترين ويژگي عصر حاضر در تاريخ اسلام دفاع مردم مسلمان ايران از ولايت فقيه زمان است.


به گزارش روابط عمومي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي روز شنبه در جمع كاركنان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: سال 90 در حالي به پايان خود نزذيك مي شود كه كشور اسلامي ايران از فراز و نشيب هاي متعددي در امور داخلي و خارجي عبور كرد و اين همه جز با درايت و رهبري مقام معظم رهبري در سايه الطاف الهي مقدور نبود.

وي اظهار داشت: در حال حاضر آنچه باعث سربلندي اين نظام الهي و عبور آن از پيچ هاي خطرناك شده است ولايت است و ملت هايي كه از اين نعمت الهي بي نصيبند سر نوشتشان يا در دست ظالمان است يا گرفتار جباران خواهند شد.

عظيمي افزود: تاريخ اسلام نشان داده عدم حمايت مردم از ولايت امام علي عليه السلام چه عواقب ناگواري بر اين جامعه تحميل كرد كه اين وقايع را اميرمومنان در خطبه شقشقيه به تصوير كشيده است.

مدير كل تبليغات اسلامي استان حضور مردم در راهپيمايي ها و انتخابات متعدد كشورمان را نشانگر آگاهي آنان به نقش ارزنده ولايت در جامعه دانست و گفت: برپايي نظام اسلامي در اين كشور به رهبري امام خميني(ره) جز با همراهي مردم مقدور نمي شد و اينك كه اين حركت به ثمر نشسته و مردم قدردان نعمت ولايت اند تلاش ها بر اين است كه تا جايي كه ممكن است شريعت اسلام بر جامعه اسلامي حاكم شود و اميدواريم روزي به اين هدف اصلي حكومت اسلامي دست پيدا كنيم.

عظيمي رمز بقاي نظام اسلامي را در شرايط فعلي در گرو همبستگي و وحدت مردم و تبعيت آنان از ولايت فقيه بر شمرد و ادامه داد: بحمدلله كشورمان به جايي رسيده است كه با مديريت خوب مي تواند عوارض تحريم ها را به دامن استكبار جهاني برگرداند كه افزايش بهاي انرژي در اروپا يكي از همين ابتكار عملهاي حكومت اسلامي است.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode