ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 فروردين 1391     |     کد : 34421

کار توام با محبت موجب پیشرفت کشور می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با دادن رویکرد اسلامی به تمام امور، افزایش اخلاق و محبت در جامعه برای دستیابی به پیشرفت را شاهد خواهیم بود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با دادن رویکرد اسلامی به تمام امور، افزایش اخلاق و محبت در جامعه برای دستیابی به پیشرفت را شاهد خواهیم بود.
حجت الاسلام حمید عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: در شرایط کنونی کشور، با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی همچنان ادامه دارد و باید با مد نظر قرار دادن سند چشم انداز 20 ساله نظام در بحث تولید و سرمایه گذاری ملی پیشرفت کنیم.

وی اظهار داشت: برای دستیابی به این امر باید حمایت از نیروی کار و مباحث مربوط به آن از بعد فرهنگی و معنوی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین افزود: باید کوشید تا موارد اخلاقی و معنوی در جامعه بیشتر و اختلافات کم شود به نحویکه بر اثر مسایل جزئی گروهها و احزاب ، اختلافی به وجود نیاید تا مورد سوء استفاده دشمنان نیز واقع نشود.

عظیمی در ادامه گفت: جهان چشم به انقلاب ایران و مکتب مولود آن یعنی اسلام و تشیع دوخته است تا با بزرگ کردن نقطه ضعفهای مسئولان این نظام توحیدی ناکارآمدی حکومت اسلامی را در بوق و کرنا کنند از این رو همت ها باید به سمت استفاده از ظرفیت های اسلام در مسایل مختلف باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های خاموش مانده اسلام در عرصه سیاست بین الملل گفت: این ظرفیت ها باعث نشر اسلام در خارج از مرزهای بلاد اسلامی می شود و صدای توحید و محبت را در جهان پراکنده می کند از این رو کوشش ها باید به سمت اجرایی نمودن رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب باشد تا از ظرفیت های بین المللی به نفع همه آزادیخواهان استفاده کنیم.

عظیمی با تاکید بر اینکه هنوز جای کار بر روی تمام ظرفیت های دین مبین اسلام از سوی محافل حوزوی و دانشگاهی وجود دارد، ابراز داشت: تحقیق و پژوهش اساس به ظهور رساندن این ظرفیت هاست و غفلت از این امر هرگز از سوی نسل های آینده بخشوده نخواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه نسل حاضر و جوانان خواهان ادامه راه امام و شهدا هستند حضور در انتخابات 12 اسفند را گواه این مدعا بر شمرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا نیازهای فقهی و علمی اداره حکومت اسلامی در آینده از هم اکنون تهیه و آماده شود و این امر مانند کار و سرمایه گذاری ملی مد نظر باشد.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode