ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 اسفند 1390     |     کد : 33693

نتیجه قطعی انتخابات در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو اعلام شد

فرماندار تبریز تعداد کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را 622 هزار و 924 نفر و نتیجه قطعی انتخابات مجلس نهم در این حوزه را اعلام کرد.

 فرماندار تبریز تعداد کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را 622 هزار و 924 نفر و نتیجه قطعی انتخابات مجلس نهم در این حوزه را اعلام کرد.

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: با شمارش آرای 878 شعبه رای‌گیری در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نتایج انتخابات در این حوزه مشخص شد.

وی افزود: بر اساس شمارش آرا، سه نفر از کاندیداهای این حوزه به شکل مستقیم به نهمین مجلس شورای اسلامی راه یافتند و سرنوشت سه نماینده دیگر به دور دوم انتخابات کشیده شد.

چمنی ادامه داد: محمدحسین فرهنگی با 188هزار و 642 رای از مجموع 588 هزار و 433 رای صحیح ماخوذه، نفر اول انتخابات این حوزه شد.

وی افزود: مسعود پزشکیان با 159 هزار و 501 رای نفر دوم و علیرضا منادی‌سفیدان با 154 هزار و 388 رای به شکل مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

چمنی گفت: همچنین شش نفر بعدی شامل رضا رحمانی، محمد اسماعیل سعیدی، میرهادی قره سید رومیانی، علی آجودان‌زاده، رسول جلیل‌زاده و عشرت شایق ضمن کسب آرای بعدی باید برای تصاحب سه کرسی باقیمانده این حوزه انتخابیه در مرحله دوم تلاش کنند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه حضور روز گذشته ملت پای صندوق‌ها ثابت کرد که تمام توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی واهی و بی‌ارزش است، افزود: به طور قطع و یقین این حضور نشان داد که دشمنان نمی‌توانند در برابر اراده بی چون و چرای ملت ایران و حماسه‌سازی آنان ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی همانطور که تا امروز ثابت کرده است، هیچگاه زیر بار فشار، تهدید و تحریم نخواهد رفت و انتخابات مجلس نهم نیز به حمد الهی در فضایی کاملا پرشور و نشاط و سالم برگزار شد.


نوشته شده در   يکشنبه 14 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode