ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390     |     کد : 32243

نتیجه مطلوبی در رفع معضل ترافیکی تبریز حاصل نشده است

شهردار تبریز گفت: مهم‌ترین اصل برای حل مشکل ترافیک شهر، تغییر نگرش است که با وجود صرف هزینه‌های زیاد برای رفع معضل ترافیکی نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

 شهردار تبریز گفت: مهم‌ترین اصل برای حل مشکل ترافیک شهر، تغییر نگرش است که با وجود صرف هزینه‌های زیاد برای رفع معضل ترافیکی نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار کرد: رفع مشکلات ترافیک شهر تبریز با همکاری ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط امکانپذیر است.

وی گسترش شهرها و افزایش روزافزون جمعیت به دنبال خود تقاضای رفاه عمومی و اجتماعی را به عنوان مهم‌ترین معضل حال حاضر کشورها به همراه داشته است، افزود: افزایش بی‌رویه خودروها در شهرها و به تبع آن افزایش سفرهای درون ‌شهری طی سال‌های اخیر، مدیران شهری را با چالش جدی به نام معضل ترافیک مواجه ساخته و بخش اعظمی از اعتبارات شهرداری‌ها صرف مدیریت و کنترل هدفمند ترافیک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین مشکلات مدیریت ترافیک در کلان‌شهرها به ویژه تبریز گفت: عدم عمل به قانون و اجرای آن، تأخیر در اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تبریز، تعامل بین بیمه با پلیس، مکان‌یابی نامناسب مراکز ترافیک‌زا نظیر مراکز درمانی، ادارات، بیمارستان‌ها و مدارس، عدم قاطعیت در اعمال قانون بر علیه متخلفان، تعدد و افزایش روزانه سفرهای غیرضروری درون ‌شهری از جمله چالش‌ها و الزامات مدیریت و کنترل هدفمند و موثر ترافیک در شهر تبریز به شمار می‌رود که باید نسبت به رفع این موارد اقدامات عملی انجام شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌ جدی شهرداری برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های مدیریت و کنترل ترافیک شهر خبر داد و افزود: مهم‌ترین اصل برای حل مشکل ترافیک شهر، تغییر نگرش است که با وجود صرف هزینه‌های زیاد برای رفع معضل ترافیکی نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.


نوشته شده در   شنبه 15 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode