ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 بهمن 1390     |     کد : 32018

آموزش سيره عملي قرآن رسالت موسسات قرآني است

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: موسسات قرآني در راستاي فعاليتهاي ديني خود با توجه داشتن به معاني قرآني و عمل به مفاهيم آن بايد سيره عملي آن را در بين قرآن آموزان ترويج دهند.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: موسسات قرآني در راستاي فعاليتهاي ديني خود با توجه داشتن به معاني قرآني و عمل به مفاهيم آن بايد سيره عملي آن را در بين قرآن آموزان ترويج دهند.


به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي در همايش مديران موسسات و خانه هاي قرآني استان آذربايجان شرقي گفت: آنچه امروز از موسسات قرآني انتظار مي رود قرار گرفتن در مسير جريانات سياسي نظام اسلامي و موضع گيري اسلامي در قبال رويدادهاي موجود است.


وي اظهار داشت: موسسات قرآني در راستاي فعاليتهاي ديني خود با توجه داشتن به معاني قرآني و عمل به مفاهيم آن بايد سيره عملي آن را در بين قرآن آموزان ترويج دهند و يکي از اين امور حمايت همه جانبه از نظام اسلامي است.


عظيمي، توجه به تفسير قرآن را نيز مورد تاکيد قرار داد و افزود: غفلت از اين امر باعث مي شود تا برخي افراد بي سواد با تفسير به راي آيات الهي در مجالس به ويژه در مجالس بانوان زمينه هاي انحراف را فراهم سازند.


مدير کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي در تربيت 10 ميليون حافظ قرآن، بر آموزش نهج البلاغه در موسسات قرآني به عنوان برادر قرآن تاکيد کرد و گفت: متاسفانه اهتمام در اين زمينه کم است و اميدواريم گزارشات آتي حاکي از رشد آموزش اين کتاب بزرگ و همچنين فعاليتهاي جدي در زمينه تربيت حافظان قرآني باشد.


وي برنامه ريزي بر اساس خواسته هاي رهبر معظم انقلاب را محور کار موسسات قرآني دانست و افزود: بايد اقداماتي صورت گيرد تا بعد از دو سه سال ايران اسلامي به ايده آل هاي خود در زمينه فعاليتهاي قرآني دست يابد.



نوشته شده در   دوشنبه 10 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode