ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 بهمن 1390     |     کد : 31680

جريانات فمنيستي غرب عليه حيثيت بانوان تلاش مي كنند

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به تلاش هاي سكولاريسم غربي گفت: جريانات فمنيستي غرب عليه حيثيت بانوان به ويژه در كشورهاي اسلامي فعاليت مي كنند.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:
جريانات فمنيستي غرب عليه حيثيت بانوان تلاش مي كنند
مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به تلاش هاي سكولاريسم غربي گفت: جريانات فمنيستي غرب عليه حيثيت بانوان به ويژه در كشورهاي اسلامي فعاليت مي كنند.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ،حجت الاسلام حميد عظيمي ظهر امروز در نشستي با جمعيت بانوان فعال و فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني استان اظهار داشت: وي افزود: يكي از مسايل مهمي كه متوجه قشر بانوان جامعه است بحث تعليم و تربيت است و به استناد قرآن كريم همه انبياء نيز به همين منظور مبعوث شده اند.

وي افزود: تربيت از نگاه قرآن مبتني بر تربيت و تزكيه و تعليم است و امروز نقش بانوان در شرايط حساس كنوني جامعه در اين امر بيش از پيش مشهود مي باشد.

مدير كل تبليغات اسلامي استان بيان داشت: دشمن با آگاهي به نقش زنان در شكل گيري آينده يك جامعه هجمه خود را براي ويران كردن اين ركن از جامعه به كار گرفته و مي كوشد تا سه عنصر خانواده ، مدرسه و اجتماع را از طريق تحت تاثير قرار دادن آنان از بين ببرد.

عظيمي با تاكيد بر اينكه روند فعلي ناشي از ترفندهاي دشمن در جنگ نرم است ادامه داد: براي مقابله با اين جريانات فعاليت هاي ما نيز بايد از مشاوره هاي اتاق هاي فكر جنگ نرم بيرون آمده و در قالب تقابل به مثل عملياتي شود.

وي اضافه كرد: بانوان بايد با تقويت بنيان هاي اعتقادي خانواده ها فرزندان خود را آماده ورود به اجتماع نمايند و اين اقدامات موجب تقويت بنيان هاي فرهنگي كشورمان مي شود.

عظيمي استفاده از توانمندي هاي بانوان را در امر تربيت و تعليم محيط هاي اموزشي بسيار حساس عنوان كرد و گفت: بايد در محيط هاي آموزشي از نقش محوري بانوان استفاده شود.

وي با اشاره به وضع كنوني جوامع بشري نيز تاثير فضاي مجازي بر آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: فضاي مجازي ، زندگي ها و معيارهاي اخلاقي مجازي براي بشريت ايجاد كرده و تاثيرات آن نيز غيرقابل كنترل مي باشد اما بانوان مي توانند با شناسايي آسيب هاي اجتماع و تاثيرات پيراموني بر آن اقدام به برنامه ريزي و ارائه راهكارهاي مناسب نمايند.

مدير كل تبليغات اسلامي استان در پايان داشتن حوزه عمل وسيع تر بانوان در امر به معروف در امر حجاب و عفاف را خواستار شد.


نوشته شده در   دوشنبه 3 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode