ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 دي 1390     |     کد : 31251

پیكر پاك دو شهید دفاع مقدس در تبریز تشییع شد

پیكر پاك دو شهید دوران دفاع مقدس توسط نمازگزاران تبریزی تشییع و به خاك سپرده شد.

پیكر پاك دو شهید دوران دفاع مقدس توسط نمازگزاران تبریزی تشییع و به خاك سپرده شد.


نمازگزاران تبریزی نماز شهیدان علی عبداللهی و محمدحسین بهجت‌نژادی را در مصلای تبریز به جای آورده و پیكر این دوشهید را بردوش خود تا میدان ساعت تبریز تشییع كردند.

امروز فضای شهر تبریز با رجعت پیكر پاك دو حماسه ‌آفرین میدان‌های نبرد، معطر به عطر كربلای معلی گشت و حضور این حماسه‌ آفرینان پس از سال‌ها دوری، تذكری برامت هوشیار بود تا باردیگر بایاد‌آوری حماسه و ایثار جانفشانی مردان بی‌ادعا در میدان‌های رزم با آرمان سرخ و عاشورایی این شهیدان تجدید بیعت و میثاق كنند.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان تبریز دراین آیین گفت: این دو شهید در عملیات مطلع الفجر و والفجر چهار به شهادت رسیده‌اند.

' مجید حلاج ' درباره حكمت رجعت پیكرهای پاك و مطهر این دو شهید اظهار كرد: این شهیدان در روستای كوران گیلانغرب شهر سرپل‌ذهاب درجنگ تحمیلی پیكرشان مدفون شده بود كه در یكی از شب‌های ماه جاری یكی از شهدا در رویای یكی از دختران پاك و معصوم روستا ظاهر و بیان می‌كند در فلان محل مدفون شده و از اهالی تبریز هستم و به دلیل غربت تقاضای انتقال به محل زادگاهم را دارم.

وی افزود: این دختر بلافاصله خانواده و معتمدان محلی را در جریان امر گذاشته ولی با بی‌توجهی و بی‌مهری روبه‌رو می‌شود.

حلاج گفت: این دختر در ادامه تصمیم به تفحص گرفته و با كمك دو تن از دوستان خود اقدام به كاوش كرده و شاهد قطعه‌ای از آثار شهدا می‌شود و بلافاصله جریان را به اهالی اطلاع می‌دهند كه بعد از آن با هماهنگی سپاه عاشورا اقدامات اولیه برای شناسایی شهدا صورت می‌گیرد.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان تبریز گفت: این شهیدان پس از شناسایی از طریق پلاك و كارت شناسایی(كارت عضویت، گواهینامه و تصاویر فرزندان شهدا) به تبریز انتقال داده شدند.



نوشته شده در   جمعه 23 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode