ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 آبان 1390     |     کد : 27813

مردم آذربايجان شرقي يكصدا انزجار خود را عليه استكبارجهاني فرياد زدند

مردم آذربايجان شرقي با شركت گسترده در راهپيمايي يوم الله 13 آبان ماه، نفرت و انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد زدند.

 مردم آذربايجان شرقي با شركت گسترده در راهپيمايي يوم الله 13 آبان ماه، نفرت و انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد زدند.


اقشار مختلف مردم تبريز پس ازاقامه نماز جمعه اين شهر، با شركت در راهپيمايي روز 13 آبان، فرياد استكبارستيزي و ظلم ستيزي را سرداده و بر پايبندي خود بر اهداف و آرمان هاي انقلاب و امام راحل و پيروي از رهبر معظم انقلاب تاكيد كردند.

مردم تبريز با پيمودن مسير مصلي امام خميني(ره) تا ميدان ساعت اين شهر، شعارهايي همچون ' مرگ بر آمريكا و اسرائيل' ، ملت ما بيدار است، از آمريكا بيزار است' ، ' آند ايچيروخ شهيدلرين قانينا اود سالاروخ آمريكانين جانينا' ، ' آمريكا در چه فكريه خامنه اي خمينيه ' ، ' اي رهبر آزاده آماده ايم آماده ' ، ' اسلام پيروز است، آمريكا نابود است' و ' آذربايجان جانباز خامنه اي دن آيريلماز' را سر دادند.

راهپيمايي كنندگان پرچم و نمادهاي استكبار را در اين راهپيمايي گسترده و باشكوه به آتش كشيدند.

در پايان اين راهپيمايي قطعنامه ي هشت ماده اي قرائت و شركت كنندگان با تكبير ها و شعارهاي كوبنده خود بندهاي آن را تاييد كردند.

دراين قطعنامه آمده است: سيزدهم آبان ماه، يكي از آموزنده ترين صحنه هايي است كه مقاومت، پايداري و اراده مستحكم ملت ايران، براي پيگيري آرمان هاي انقلاب اسلامي در آن مي درخشد.

اين قطعنامه با اشاره به سه حادثه تاريخي در 13 آبان سال هاي 43، 57 و 58، افزوده است: اينك به رغم طرح ها، راهبردها و سناريوهاي ساختگي استكبار جهاني براي ايجاد هراس از اسلام و طرح اتهام هاي دروغين عليه نظام جمهوري اسلامي، امواج بيداري فراتر از جهان اسلام حتي قلب اروپا و آمريكا را نشانه گرفته و سنگرهاي نظام سلطه پي درپي به تسخير ملت ها درمي آيد و وحشت و نگراني از نهضت ضد سرمايه داري، اتاق هاي فكر كاخ سفيد را در ضعيف ترين دوران تاريخي خود قرار داده است.

شركت كنندگان دراين تظاهرات تاكيد كردند:ما وحدت، اتحاد، همدلي و يكپارچگي ملي حول محور ولايت فقيه و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را عامل شكست نقشه ها و سناريوهاي شيطاني دشمنان ايران اسلامي و ضامن تداوم پيشبرد اهداف متعالي انقلاب و نظام دانسته و بر ضرورت تعميق و تقويت همه جانبه آن بين آحاد جامعه، به ويژه نخبگان، برجست‌گان و خواص كشور تاكيد مي‌كنيم.

راهپيمايي كنندگان در اين بيانيه با حمايت از بيداري اسلامي منطقه و اعتراضات مردمي عليه سرمايه داري در آمريكا و اروپا، اين حركت ها را در امتداد انقلاب اسلامي ايران دانستند.

راهپيمايان تاكيد كردند: ملت شهيدپرور ايران اسلامي، همچنان آمريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك خود مي داند و اظهارات سخيف برخي از مقامات آمريكايي عليه ايران و تهديد فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به ترور را مصداق بارز تروريسم دولتي و بيانگر درماندگي و استيصال كاخ سفيد در برابر آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي مي دانند.

راهپيمايان با محكوم كردن مواضع استكباري دولتمردان آمريكا و درخواست اقامه دعوي توسط دستگاه قضايي كشور، حمايت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كردند.

در اين بيانيه تاكيد شده است: ما شركت كنندگان در اين تظاهرات، همراه با ساير آحاد و اقشار ملت انقلابي و ولايتمدار ايران، ضمن ميثاق مجدد با آرمان هاي حضرت امام(ره) و شهيدان گرانقدر انقلاب و تجديد بيعت با ولي امر مسلمين، حضرت امام خامنه اي، رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در عرصه هاي گوناگون را فصل الخطاب همگان مي دانيم و بر لزوم تلاش قواي سه گانه و تمامي جريان ها و جناح هاي سياسي معتقد به انقلاب و نظام براي به كارگيري همه ظرفيت ها و فرصت هاي ملي در جهت تحقق منويات معظم له تاكيد مي كنيم.

براساس گزارش هاي رسيده، در ساير شهرستان هاي آذربايجان شرقي نيز اقشار مختلف مردم همگام با ملت مسلمان ايران راهپيمايي كرده و عليه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا شعار دادند.

از جمله، ‌مردم شهرستان هريس امروز از محل سه راه شهيد بهشتي اين شهر اقدام به راهپيمايي با شعارهايي در محكوميت توطئه هاي دشمنان كرده و قبل از خطبه هاي نمازجمعه به راهپيمايي خود خاتمه دادند.



نوشته شده در   جمعه 13 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode